AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Et økologisk merke jeg er veldi nysgjerrig på, men nå vil jeg høre deres erfaringer, kom med dem!
Gjest Tigress Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Eg har dagkremen med solfaktor. Tjukk å smøre ut, blir litt kvit ei stund, men så er det greitt. Heilt ok produkt, men inneheld palmeolje som er satans verk.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Helt mye er helt greit, men ikke mer. Noe er direkte dårlig, som dagkremen med solfaktor og toneren.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Jeg har kjøpt en sjampo og balsam, skikkelig bomkjøp. Håret ble tørt og ekkelt.
Eske Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Jeg liker Vita Min Mask og Vita Min Fix 24-Hour Cream.
Gjest mari kontrari Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Jeg er godt fornøyd med ansiktsrensen, blir ikke tørr av den. Vitamin fix-kremen har også fungert bra for meg. Toneren liker jeg ikke noe særlig. Pleier å gå over til dagkremen med solfaktor på denne tiden av året, men er litt på leting etter en bedre dagkrem med solfaktor, for jeg får av og til litt uren hud av den fra gp. Ansiktsskrubben likte jeg godt å bruke, men den er ikke så drøy.
Jade Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Jeg bruker natt og dagkrem + øyekrem derfra. Har ikke noe spesielle behov for huden min, så jeg hadde vel vært fornøyd med det meste. Jeg brukte Weleda før, og forskjellen her er at jeg ikke blir så blank av kremen. Du kan jo gå inn på Vita og teste ut noen av produktene.
Gjest Silvermist Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Bruker shampoo og balsam fra Green People. Er veldig fornøyd, håret blir veldig blankt og fint med disse produktene.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Jeg ELSKER Green People! Produktene har gjort min tørre, sensitive, kløende hud om til helt normal hud, det er helt fantastisk. Jeg bruker No Scent rangen deres: Cleanser 24 hour cream Shower Bath Shampo og balsam Og nattkrem: Fruitful nights Kjempefornøyd med alle disse! Jeg kjøpte en gang en ansiktsolje, den var jeg ikke fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #10 Skrevet 25. april 2012 I går prøvde jeg Vita Min fix 24 krem, ikke den masken, men selve kremen. I dag våknet jeg med drithovent ansikt, øynene mine ble knøtt små og jeg måtte sitte med en pose frossengrønnsaker i ansiktet i runct 1,5 timer før det ga seg litt. Ikke noe for meg, tror jeg.
Djungelvrål Skrevet 25. april 2012 #11 Skrevet 25. april 2012 Har hatt kremen Fruitful nights. Den stinket harskt (det gjør de parfymefrie) og var ikke på langt nær rik nok som nattkrem. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Jeg har prøvd Vita Min Fix fuktighetskremen, og den gikk rett i søpla fordi den luktet så sterkt!
mari4ever Skrevet 26. april 2012 #13 Skrevet 26. april 2012 Ville gjerne like det, men desverre ble det bom for meg. jeg har egentlig ganske okei hud. har kviser på haka, ellers litt tørr i kinn. Dagkremen med spf 15- trekker ikke inn, akkurat som jeg flasser i ansiktet. forferdelig - No scent 24 hour cream- grei nok, merket ingen effekt. mulig jeg brukte den for lite - hand&body lotion- frisk duft men også merkelig konsistens som ikke trakk skikkelig inn. Vita min mask- veldig god! super til trøtt og tørr hud. anbefales:) 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #14 Skrevet 28. april 2012 Vita Min Fix 24hour cream, først så synes jeg ikke den gjorde så mye for meg. Så jeg klinte på litt ekstra der jeg hadde tørr hud Neste morgen våknet jeg opp med det blankeste ansiktet i hele området, måtte matte det ned med pudder. Huden min skinte som en blankpussa sølvskje haha. Da skjønte jeg at jeg muligens hadde overdrevet og gjorde ikke mer med ansiktet. I dagene etterpå når glansen hadde gått vekk, synes jeg huden min hadde en kjempefin balanse. De sorte prikkene på nesa var borte, huden var blitt matt og fin, med kanskje litt fin glød? Vet ikke, så fint ut egentlig Anbefaler den, men husk, den er ekstremt drøy i bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå