AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Vanligvis på kvelden tar jeg av meg sminka med noen wipes, for deretter å vaske ansiktet med vann og ta på krem. Men i dag kjøpte jeg et lite Avène startkit/reisekit på apoteket som visstnok skulle være veldig bra for tørr og sensitiv hud. Pakka er grei den, inneholder en fuktspray, en øyesminkefjerner, en 'milk-cleanser', en toner og en fuktighetskrem. Men den mangler jo instruksjoner... Jeg har søkt opp og ned på nett, men finner ikke ut hvordan hendelsesforløpet burde utspille seg, detaljert. Skal man bare kline inn 'milk cleanser' rett på tørr hud, for deretter bruke toner som følger med? Eller skal jeg vaske fjeset før rensemelken, la den trekke inn i huden, IKKE skylle den vekk og så bruke toneren? Etter toneren står det at man bare skal bruke den lille kremen som følger med uten å skylle vekk toneren, så akkurat den delen skjønner jeg. Men ser ikke for meg fjeset blir noe rent hvis ikke jeg skal vaske vekk rensemelken før toneren?!? HJELP MEG
*Mocca* Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Fjerne sminken, bruke rensemelken for å rense ansiktet og så skylle vekk, deretter toner på. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Fjerne sminken, bruke rensemelken for å rense ansiktet og så skylle vekk, deretter toner på. Tusen Tusen Takk *Mocca*, du aner ikke hvor takknemmelig jeg er for at du forklarte meg det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå