Gå til innhold

Slutt å poste de teite synes-synd-på-deg statusene på Facebook!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(På vegne av min søster som ikke har konto her)

Hvis jeg ser noen flere som deler en synes-synd-på-deg-status minst en time, så spyr jeg! Jeg er ikke død, jeg er ikke nesten-død. Jeg vil leve så normalt som jeg kan så lenge jeg kan, jeg vil leve så normalt som jeg kan mellom hver cellegift. Jeg vil ikke at alle skal "tenne lys" på Facebook, eller ha medlidenhet med meg og andre stakkars MS, kols-, ADHD-, og kreft-syklinger (minst en time). Jeg vil at du skal stoppe for å slå av en prat når du ser meg, ikke late som du ikke ser meg, for så å gå hjem på Facebook og pleie samvittigheten din med å "bry deg" i statusfeltet ditt en time, og snakke nedsettende om alle andre som ikke gjør det! Jeg vil ta en kaffe med deg. Gå på kino med deg, ta en fest med deg. Ikke lese om hvor omtenksom du er!

SÅ SLUTT Å POST DE TEITE STATUSENE!!! Hvis du bryr deg, så vær en venn! Få meg til å glemme at jeg har kreft. Jeg er så ***** lei av alle påminnelsene på facebook om at det er synd på meg! Jeg er fortsatt et menneske med godt humør og med interesser!

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blokker dem!

AnonymBruker
Skrevet

Enig, men det vil altid være folk som poster teite statuser. Det enkleste er å fjerne oppdateringer for dem.

Skrevet

Snakker om anonym tråd.

Jeg fjerner oppdateringene fra teite folk. Hvis de slutter å få svar på sånne oppdateringer vil de vel før eller senere slutte å poste dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...