AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 For ca to-tre år siden fikk jeg lagt inn en fylling i tanna mi, i dag falt den ut. Det skal da være meningen at fyllingene holder lengre enn to år?? Jeg skal tilbake til samme selskap men en annen tannlege (har flytta siden sist) om to uker. Tror dere jeg kan få reparert det gratis?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Nei, det har gått altfor lang tid siden fyllingen ble lagt inn.
Sunshine Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Er to-tre år lenge for en tannlegefylling? Hjelpes jeg er glad jeg ikke har hull i tennene...
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 De nye plastfyllingene holder ikke like lenge som amalgam gjorde før. Du må regne med at de detter ut etter hvert. Noen holder imidlertid lenger enn andre, det kommer jo an på hvor fyllingen er lagt Du får nok ikke den nye fyllingen gratis, nei.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Er to-tre år lenge for en tannlegefylling? Hjelpes jeg er glad jeg ikke har hull i tennene... Ikke lenge, men for lenge til at man kan pårope seg feilbehandling, og dermed få oppretting gratis.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Ikke lenge, men for lenge til at man kan pårope seg feilbehandling, og dermed få oppretting gratis. Dette lurer jeg også på. Fikk fylling i en jeksel i februar. Hun sa det kom til å gjøre litt vondt den første tiden. Men nå er det MAI! Og det blir bare vondere og vondere!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Dette lurer jeg også på. Fikk fylling i en jeksel i februar. Hun sa det kom til å gjøre litt vondt den første tiden. Men nå er det MAI! Og det blir bare vondere og vondere! Du burde ha kommet deg tilbake til tannlegen etter å hatt vondt en måned. Her har du vært for tålmodig. Kan være en mulig betennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå