Madison Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Hei! Blir mest sannsynlig en tur hit http://www.holmenfjordhotell.no/ om ikke altfor lenge. Noen som har vært der? Erfaringer og inntrykk? :D :D
Felicia Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Jeg har vært noen ganger på spa'et der og likte det godt. Intrykket av hotellet er bra, selv om jeg ikke liker deres valg av interiør. Klarer ikke helt å forklare hva det er, men får litt sånn..."Cruisebåt-assosiasjoner" der. Kansje det er tanken, hva vet jeg, men de ble litt for mye speil, lysekroner og gulldekor for min smak. Bortsett fra det, så syntes jeg de har veldig god mat der, og servicen er bra. Beliggenheten er ikke så verst heller. Kos deg :D
starie Skrevet 24. januar 2004 #3 Skrevet 24. januar 2004 Jeg var der for noen år siden, og likte meg godt :D (men ikke bad naken i boblebadet, for de har kameraer der inne :oops: )
Gjest Poirot Skrevet 24. januar 2004 #4 Skrevet 24. januar 2004 Ligger jo fantastisk bra til, særlig om sommeren.
Madison Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2004 *ler* da dropper vi naken badet hehe Tror det blir bra jeg, gleder meg :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå