Gå til innhold

Hvordan treffe en bra mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, nå har jeg forsøkt nettdating, og det er ikke noe for meg.

Jeg er sosial og utadvendt, men i en alder av 34 er det ikke bare å henge på byen hver helg. Dessuten er de menna en kommer i kontakt med der ofte bare ute etter en ting, eller de har ring på fingen.

Så hvordan i @#$%$^$^^$ finne en bra mann?? Har ikke allverdens med fritid pga to barn, så det er ikke bare å melde seg på allverdens kurs o.l. Jeg vet jo folk sier at "plutselig" kommer han- men den "plutselig" har ikke skjedd på 4 år......

Blææææææ så lei av å være alene :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg synes ikke du skal gi opp nettdating. Jeg er like gammel som deg og traff en fantastisk mann der for en måned siden. Jeg har møtt en del frosker først og en del prinser som ikke passet meg også, men til slutt så dukker den rette opp.

Hvis ikke så kan du ta med deg en veninne å spise en søndag f.eks Da er det en del forettningsfolk som er ute og det er mer stille og rolig og man kan faktisk blir kjent med en del hyggelige menn på den måten. Disse mennene er ikke de samme som flyr på byen hver helg (for de vil vi jo ikke ha)

Et annet sted er det lokale treningssenteret. Jeg har kommet i kontakt med så mange nye mennesker via treningen og hadde jeg vært singel er jeg sikker på at jeg hadde dultet borti noen på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...