AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 I år er jeg russ, og denne uka har vi noe vi kaller for Ståkuka. I morgen skal vi kle oss ut som noe som begynner på forbokstaven, men jeg klarer ikke å finne ut hva jeg kan kle meg ut som. Jeg hadde blitt glad om noen kunne komme med forslag! Jeg er jente, og forbokstaven min er M
Gjest NozMonster Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 marilyn monroe miss santa minnie mus monster
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 det er alternativer jeg har tenkt på tidligere, men ikke noe jeg har mulighet til å kle meg ut som ;o
Tropic Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Marilyn Manroe Minni mus Militærdame Monster Mumie Marihøne Munk Mann
À la Sophie Skrevet 23. april 2012 #9 Skrevet 23. april 2012 Morder. Ta med en kniv (kanskje ikke lov på skolen, men men), søl blod overalt på klærne dine og gå rundt med en skikkelig skummel grimase. Mammadalt. Kle deg skikkelig gammeldags og gå rundt med et bilde av mammaen din. Murer. Hvit arbeidsdress med malingsflekker på, og to mursteiner under armen. Matpakke. Fest masse brødskiver, salami, agurkskiver og majonesflekker på klærne dine. Ha gjerne et lokk eller noe på hodet.
Cherrytomat Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Melk: Tom pappkasse og mal på Miss undercover: Ta på en mini, minikjole og en "miss Congeniality" banner Medusa. flett håret i masse småfletter og fest på slangehoder i alle endene http://no.wikipedia.org/wiki/Medusa
À la Sophie Skrevet 23. april 2012 #11 Skrevet 23. april 2012 Muskelmann. Smør hele kroppen inn i sånn brunkrem bodybuildere bruker, og flex musklene hele dagen. Militær. You know the drill; grønne og sorte militærklær, sorte boots og gevær. Bare ikke gå i horefella.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #12 Skrevet 23. april 2012 I år er jeg russ, og denne uka har vi noe vi kaller for Ståkuka. Stå-kuka? Da må det jo bare bli mus!
Utropstegn Skrevet 23. april 2012 #13 Skrevet 23. april 2012 MILF Mormor Mensen MUK (hehehe) Mafia Melk Mr. Melk Marsvin Militær Marsboer Myr Møll(e) Mark (Mener selv det beste utgangspunktet for et kostyme er litt papp, tråd og god kreativitet. Hør med folk du kjenner om du kan låne noe, husk det er i detaljene det ligger. Absolutt morsomt med folk som kler seg ut som noe utradisjonelt, alle kan være mus... Myr derimot, krever mer!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå