Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år er jeg russ, og denne uka har vi noe vi kaller for Ståkuka. I morgen skal vi kle oss ut som noe som begynner på forbokstaven, men jeg klarer ikke å finne ut hva jeg kan kle meg ut som. Jeg hadde blitt glad om noen kunne komme med forslag! :)

Jeg er jente, og forbokstaven min er M

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mus :)

AnonymBruker
Skrevet

Minnie mus? :D

Gjest NozMonster
Skrevet

marilyn monroe

miss santa ;)

minnie mus ;)

monster

AnonymBruker
Skrevet

det er alternativer jeg har tenkt på tidligere, men ikke noe jeg har mulighet til å kle meg ut som ;o

Skrevet

Marilyn Manroe

Minni mus

Militærdame

Monster

Mumie

Marihøne

Munk

Mann

Skrevet

Morder. Ta med en kniv (kanskje ikke lov på skolen, men men), søl blod overalt på klærne dine og gå rundt med en skikkelig skummel grimase.

Mammadalt. Kle deg skikkelig gammeldags og gå rundt med et bilde av mammaen din.

Murer. Hvit arbeidsdress med malingsflekker på, og to mursteiner under armen.

Matpakke. Fest masse brødskiver, salami, agurkskiver og majonesflekker på klærne dine. Ha gjerne et lokk eller noe på hodet.

Skrevet

Melk: Tom pappkasse og mal på

Miss undercover: Ta på en mini, minikjole og en "miss Congeniality" banner

Medusa. flett håret i masse småfletter og fest på slangehoder i alle endene http://no.wikipedia.org/wiki/Medusa

Skrevet

Muskelmann. Smør hele kroppen inn i sånn brunkrem bodybuildere bruker, og flex musklene hele dagen.

Militær. You know the drill; grønne og sorte militærklær, sorte boots og gevær. Bare ikke gå i horefella.

AnonymBruker
Skrevet

I år er jeg russ, og denne uka har vi noe vi kaller for Ståkuka.

Stå-kuka? Da må det jo bare bli mus!

Skrevet

MILF

Mormor

Mensen

MUK (hehehe)

Mafia

Melk

Mr. Melk

Marsvin

Militær

Marsboer

Myr

Møll(e)

Mark

(Mener selv det beste utgangspunktet for et kostyme er litt papp, tråd og god kreativitet. Hør med folk du kjenner om du kan låne noe, husk det er i detaljene det ligger. Absolutt morsomt med folk som kler seg ut som noe utradisjonelt, alle kan være mus... Myr derimot, krever mer!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...