Gjest Sobril Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Har en hjørnesofa jeg er veldig glad i, men pus har dessverre satt klørne i den en gang for mye. Har googlet for å sjekke pris på å trekke om, men finner ingenting. Vet også det er veldig individuelt, men er det noen her inne som har trukket om møbler? I så fall - hvilket møbel og hvor mye kostet det?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det er slett ingen billig fornøyelse, men kan absolutt være verdt det for et solid favorittmøbel. En venninne fikk gjort full omtrekking av en 50-tallssofa for noen år siden. Der var hele sofaen i stoff: altså faste ryggputer som hang sammen med armlenene og resten, og løse seteputer. Sofaen ble trukket i et tykt og nærmest uslitelig stoff. For dette betalte hun den nette sum av kr 14.000. Dette var før sider som mittanbud.no var vanlige, men jeg tror ikke man kan forvente veldig mye lavere pris av den grunn.
skrue Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Pleier å være ganske dyrt ja. Men, har det affeksjonsverdi så synes jeg ofte det er verd det. Vanskelig å si noen pris. Varierer med tidsforbruk etc. Sist jeg gjordet dette gjaldt det noen lamper. Kostet sikkert mer enn det du gjorde nye (etter inflasjon), men jeg ble fornøyd med resultatet.
blomsterhav Skrevet 25. april 2012 #4 Skrevet 25. april 2012 Fikk trukket om en ørelappstol, det kostet 12 000. Stoffet utgjorde omtrent halvparten av kostnaden.. så ja, 12 000 er myyye penger for en stol, men jeg synes så absolutt det var verdt det. Har en unik stol som betyr mye for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå