AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg ser at noen har som status "studerer på....", men når jeg legger til mitt studiested kommer det alltid opp som "studerte på....", selv om jeg ikke huker av boksen for uteksaminert. Er det noen som vet hvordan jeg forandrer statusen til presens? Takk!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Hvorfor tenker jeg på Jøran Kallmyr nå? :gjeiper:
Lovealii Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Tror det alltid kommer som "studerte på", selv om du ennå er ikke uteksaminert..!
feuerstein Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Apropos utdanning på facebook: Kan folk snart slutte å føre opp årsstudie/bachelor som "grad school"? På forhånd takk. 1
Gjest finurlig Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Apropos utdanning på facebook: Kan folk snart slutte å føre opp årsstudie/bachelor som "grad school"? På forhånd takk. For ikke å nevne de som har studert på "livets skole"... Ja du er så orginal atte! 1
Remix Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 (endret) For ikke å nevne de som har studert på "livets skole"... Ja du er så orginal atte! Ja eller: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry... Endret 23. april 2012 av Remix 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Jeg ser at noen har som status "studerer på....", men når jeg legger til mitt studiested kommer det alltid opp som "studerte på....", selv om jeg ikke huker av boksen for uteksaminert. Er det noen som vet hvordan jeg forandrer statusen til presens? Takk! Legg inn årstall (frem i tid) for når du uteksamineres så vil det stå " studerer ved.." Det har jeg hatt på min side, men nå som vi er i 2012, mitt uteksamineringsår, så står det "studerte ved".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå