AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hva pleier dere å skrive? Jeg er egentlig veldig sjenert, og pleier vanligvis ikke å engang tenke slike tanker, men med denne mannen er det annerledes. Vi har en fysisk tiltrekning til hverandre, men har aldri hatt sex. Det er helt klart avstanden som har skyld i det, men i kveld vil jeg at han skal vite at jeg tenker på ham, og at kroppen min lengter etter hans. Hva i pokker kan jeg skrive? Hvor går grensa til cheezy og ekkelt? Og hvis man skal sende med et bilde, hvor skal snittet gå? Føler meg så tåpelig som spør om dette, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Han har sendt meg bilde tidligere, men jeg har aldri returnert noe. Føler det begynner å bli på tide . Noen som har erfaringer?
@Maja Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Kommer jo ann på kor pirrende du vil vere.. Men du kan velle skrive til han at kroppen din lengter etter kroppen hans.
Steinar40 Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Husk at bilder kan brukes imot deg senere.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Akkurat passe pirrende, tenker jeg. Bilde uten ansikt kan ikke det.
Gjest Anna.S Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Da skriver du bare at kroppen min lengter etter deg... og så tar dere det derfra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå