AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hva pleier dere å skrive? Jeg er egentlig veldig sjenert, og pleier vanligvis ikke å engang tenke slike tanker, men med denne mannen er det annerledes. Vi har en fysisk tiltrekning til hverandre, men har aldri hatt sex. Det er helt klart avstanden som har skyld i det, men i kveld vil jeg at han skal vite at jeg tenker på ham, og at kroppen min lengter etter hans. Hva i pokker kan jeg skrive? Hvor går grensa til cheezy og ekkelt? Og hvis man skal sende med et bilde, hvor skal snittet gå? Føler meg så tåpelig som spør om dette, men jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal gjøre dette. Han har sendt meg bilde tidligere, men jeg har aldri returnert noe. Føler det begynner å bli på tide . Noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 når æ føle mæ pumpa, vil æ ha kuk i rompa. å nu e æ pumpa så kom å gje mæ kuk i rompa
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Tusen takk for deilig bilde av en deilig deilig mann! Syns du burde kommet hit til meg så jeg kunne fått lekt litt med deg! Kjenner jeg har så enormt lyst på deg! Tanken på å kjenne deg inni meg gjør meg nesten gal! Håper vi kan gjøre det til virkelighet! Våte kyss fra meg! :* Something like that? Jeg er enormt dårlig på det selv, men hvis flere svarer så kan du sikkert plukke litt her og litt der som passer deg/dere!
Gjest Maruwan Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Tusen takk for deilig bilde av en deilig deilig mann! Syns du burde kommet hit til meg så jeg kunne fått lekt litt med deg! Kjenner jeg har så enormt lyst på deg! Tanken på å kjenne deg inni meg gjør meg nesten gal! Håper vi kan gjøre det til virkelighet! Våte kyss fra meg! :* Denne høres slitsom ut, som ei du ikke blir kvitt etterpå. når æ føle mæ pumpa, vil æ ha kuk i rompa. å nu e æ pumpa så kom å gje mæ kuk i rompa Denne er mye bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 send bilde av rumpe, lår, pupper, kløft, hvor det vises at du ligger i sengen. skriv noe i denne duren: "Huff sovna av her borte, og våkna nettopp.. med en hånd i trusa :$ drømte at du kom hit til meg, i min seng. la deg på siden mot meg, kysset meg på munnen, jeg snudde meg mot deg og du kysset meg på halsen så videre ned mot brystene. jeg kjente du kom nærmere og nærmere nipplene min, du beit meg forsiktig og jeg stønnet like forsiktig. Jeg kjente musklene mine spenne seg og musa ble våt. Du fortsatte ned mot magen, og videre ned... Du hadde en hånd på innsiden av låret mitt, som du forsiktig skilte dem med. du førte fingrene dine inn mot kliten min. så kjente jeg tungen din bytte plass med fingrene, og de gikk sakte inn og ut.... når du var ferdig så jeg på deg, du la deg på rygg og jeg satt meg oppå deg, kysset deg og beit deg forsiktig i øre flippen... jeg så lurt på deg og bevegde meg ned, mot den harde kuken din. jeg så opp på deg en siste gang før jeg åpnet munnen min og tok den inn.. jeg sugde deg til du kom, i min munn.. jeg så opp på deg, åpnet munnen og svelget... så nå ligger jeg hær, ser på bildene du har sendt.. håper de jeg sender faller i smak. God natt, sov godt og drøm vått " Du må så klart bytte ut ord og uttrykk med noe som er mer likt ditt.. men ellers så er det der en ganske sikker vinner. 1
Arlandria Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Er ikke den over litt vel lang for en vanlig melding? og smak og behag, men jeg hadde kanskje unngått "klem fra meg", fordi det ikke helt harmonerer med resten av meldinga. men ingen dum idé! Ta ta et bilde slik som AB over meg beskriver med hånden såvidt innenfor klærne, med "gjett hvem jeg drømte om i natt..." eller lignende. Det bør hvertfall være en veldig samtalestarter, og du kan ta resten av historien på de neste meldingene Greia her er å pirre og sette igang fantasien, ikke komme med hele den erotiske novella på en gang 1
Maus Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 send bilde av rumpe, lår, pupper, kløft, hvor det vises at du ligger i sengen. skriv noe i denne duren: "Huff sovna av her borte, og våkna nettopp.. med en hånd i trusa :$ drømte at du kom hit til meg, i min seng. la deg på siden mot meg, kysset meg på munnen, jeg snudde meg mot deg og du kysset meg på halsen så videre ned mot brystene. jeg kjente du kom nærmere og nærmere nipplene min, du beit meg forsiktig og jeg stønnet like forsiktig. Jeg kjente musklene mine spenne seg og musa ble våt. Du fortsatte ned mot magen, og videre ned... Du hadde en hånd på innsiden av låret mitt, som du forsiktig skilte dem med. du førte fingrene dine inn mot kliten min. så kjente jeg tungen din bytte plass med fingrene, og de gikk sakte inn og ut.... når du var ferdig så jeg på deg, du la deg på rygg og jeg satt meg oppå deg, kysset deg og beit deg forsiktig i øre flippen... jeg så lurt på deg og bevegde meg ned, mot den harde kuken din. jeg så opp på deg en siste gang før jeg åpnet munnen min og tok den inn.. jeg sugde deg til du kom, i min munn.. jeg så opp på deg, åpnet munnen og svelget... så nå ligger jeg hær, ser på bildene du har sendt.. håper de jeg sender faller i smak. God natt, sov godt og drøm vått " Du må så klart bytte ut ord og uttrykk med noe som er mer likt ditt.. men ellers så er det der en ganske sikker vinner. Too much! Etterlat noe til fantasien hans også. Jeg hadde blitt skremt bort av en slik melding, og jeg liker dirty talk lism. 1
Frittfram Skrevet 25. april 2012 #9 Skrevet 25. april 2012 Fornuftig å gi positiv tilbakemelding slik at han skjønner at det han gjør tenner deg. Men som du sier, det er viktig å ikke være cheesy eller for mye på. Det er jo tradisjonelt mannens oppgave å ta initiativ til sex. Klart du kan gå lengre, men om du sender en video der du flørter med blikk og kroppsspråk uten å si noe er du i allefall safe. Jeg kom over denne her om dagen, og den illustrerer godt det jeg tenker på - dama fikk meg til å tenke på sex uten at det er noen ord eller lettkledte kropper involvert Reklamevideo
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #10 Skrevet 6. februar 2013 Det er jo tradisjonelt mannens oppgave å ta initiativ til sex. Hvorfor det? Kvinner er like kåte. Anonym poster: 205474c6a3dd05630b70df9eed1a0cd1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #11 Skrevet 6. februar 2013 Hvorfor det? Kvinner er like kåte. Anonym poster: 205474c6a3dd05630b70df9eed1a0cd1 Nei, en mann tenker og er i gjennomsnitt mer kåt en kvinner. Anonym poster: 4b6073ea592667979ff1f7b5a45e4df0
Ferny Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Synes man kan droppe å sende hele noveller, slik som noen oppfordrer til her. Hva med å bare hinte litt...? Si sånn.... på tide å legge seg her nå. Veldig greit at du sendte bilde, så kan jeg... "tenke" litt på deg før jeg sovner... Eller noe i den duren. Særlig om dere ikke er kjærester engang. Kan bli litt mye med direkte sexhinting...? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #13 Skrevet 6. februar 2013 Har nettopp kommet meg under dynen, og det hadde ikke vært feil om du lå her for å stryke litt på meg send et bilde som viser litt, men ikke alt. Det enkle er ofte det beste Anonym poster: 1700e8395286d5dae0701687bbc32ba9 2
fitness_ Skrevet 6. februar 2013 #14 Skrevet 6. februar 2013 Har nettopp kommet meg under dynen, og det hadde ikke vært feil om du lå her for å stryke litt på meg send et bilde som viser litt, men ikke alt. Det enkle er ofte det beste Anonym poster: 1700e8395286d5dae0701687bbc32ba9 Enig i denne. Å sende et for dristig bilde er sjelden en god ide, og en altfor dirty melding virker bare veldig billig. Med mindre du vil at han skal se på det som en kjapt ligg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå