Gå til innhold

Kan jeg ha piercing i brystvorten selv om puppene mine er store?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å ta piercing i begge brystvortene. Jeg spurte en kompis hva han syntes, men fikk svaret "har ikke du litt for store pupper til det?".

Jeg har ikke akkurat så svære pupper, er ikke snakk om E/F cup liksom. Store er de, men ikke så store. Jeg har også litt store brystvorter (altså, selve nippelen er ikke stor, men hele greia, om dere skjønner).

Va tycks?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du kan? Hvem skal nekte deg liksom?

Jeg syns det er kjempestygt på alle, men du må jo bestemme selv :)

• Liker 3
Gjest Sobril
Skrevet

Tenker ikke så mye på bryststørrelsen. Jeg hadde små og i begge vortene. Da jeg tok dem ut kunne jeg klemme talg ut fra vortene i lang tid etterpå. Ikke særlig sexy.

Var litt off topic, kanskje. Men da vet du.

AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs ts? Piercing i brystvorten er stygt og harry. Enda verre om du har store (henge)pupper.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs ts? Piercing i brystvorten er stygt og harry. Enda verre om du har store (henge)pupper.

Ja, det er harry. Litt sånn dame i tredve eller førtiåra som prøver å tviholde på ungdommen :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag... Dere trenger ikke være så sinte og frekke. Svar heller på spørsmålet i stedet for å oppføre dere som noen kontrollerende barnehageunger.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Smak og behag... Dere trenger ikke være så sinte og frekke. Svar heller på spørsmålet i stedet for å oppføre dere som noen kontrollerende barnehageunger.

Spørsmålet var "vad tycks" og det er det alle har svart på :filer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er harry. Litt sånn dame i tredve eller førtiåra som prøver å tviholde på ungdommen :fnise:

Jeg er 20 for faen...........

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 for faen...........

Ja, men jeg forbinder med piercing i brystvorta med harry tredveåringer. Sorry :sjenert:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er størrelsen viktig egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Det er lettere for oss å bedømme hvis du legger ut bilde av puppene dine.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tok når jeg var 16 (store pupper), og både jeg og kjæresten synes det var pent;) Heller ikke noen problemer etter jeg tok den ut. Go for it om du føler for det sier jeg;) Men ganske vondt å ta det;P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er dine jeg :) Fine! Kjør på!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine er faktisk litt større og henger kanskje en smule mer.. Men niplene er så og si 100% like. :gjeiper:

Grunnen til at jeg vil ha piercing i iallefall den ene brystvorten er fordi jeg liker det. Så vær så snill, ikke kom med "dropp det, ikke ødelegg puppene dine, det er harry, stygt" og det som er. Jeg vil rett og slett bare vite om jeg kan kle det, om jeg KAN ha det på grunn av store pupper og brystvorter osv.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er dine jeg :) Fine! Kjør på!

Fine uten piercing, ja ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine er faktisk litt større og henger kanskje en smule mer.. Men niplene er så og si 100% like. :gjeiper:

Grunnen til at jeg vil ha piercing i iallefall den ene brystvorten er fordi jeg liker det. Så vær så snill, ikke kom med "dropp det, ikke ødelegg puppene dine, det er harry, stygt" og det som er. Jeg vil rett og slett bare vite om jeg kan kle det, om jeg KAN ha det på grunn av store pupper og brystvorter osv.

Hehe, ok :) Bare å kjøre på ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, jeg skjønner ikke de brystene der, er det silikon i dem? Hva slags bryst lager push-up kløft av seg selv? Hva er vinkelen her?

Klart du kan. Bare vit at brystvorten kan splitte seg dersom kroppen din forsøker så støte vekk piercingen.

Jeg kan fortsatt presse talg ut av hullet fra min, selv om jeg både tok og tok den ut for 13-14 år siden.

Skrevet

Jeg syns du skal gjøre det, og legge ut bilder :jepp:

Hått, hått!

Tenker ikke så mye på bryststørrelsen. Jeg hadde små og i begge vortene. Da jeg tok dem ut kunne jeg klemme talg ut fra vortene i lang tid etterpå. Ikke særlig sexy.

Hahaha, jo det er skikkelig sexy!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...