Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva mener dere må til for at en fest skal være vellykket? Noen tips til hva man kan gjøre for å gjøre den til en suksess?

Endret av Coconut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra musikk, god stemning, kjente folk. det trenger ikke være mangen for at festen skal være vellykket,

div konkuranser, drikke konkuranse (tenger ikke være alkhol, kan være kulsyreholdigbrus, juice el noe annet med utfordring i) Domino, strippe/drikke poker. dette tårnet av klosser, mann ska fjerne en og en klose, og den som river tårnet, den taper og må ta en straff.

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg er kjempe nøye.

Og hygiene er viktig. Rene håndklær på bad, bytt ut i løpet av kvelden. Pumpesåpe og masse tilgjenglig toalettpapir.

Jeg printer ofte ut bilder av gjestene og skriver noe koselig på baksiden som de kan ta med hjem når de går.

Røykeplass ute med askebeger.

Lager bildemontasje av andre fester å lar det rulle over flatskjermen, så ler man av teite minner.

Veiviser og offentlig transport med tabeller om man bor kronglete til.

Ha nok mat/drikke el be folk ta m sin alkohol selv.

Finn ut om folk har allergier i forhold til mat.

Ha nok sitteplasser, bestikk, glass osv...

Sef er det fakkel ute , lys inne og duftlys på do. Friske blomster på hvert bord...

Vi spiller Buzz noen ganger når vi bare er 4-5 stk igjen... Vi har ikke drikkeleker da flere ikke drikker alkohol.

Vi hadde temafest i april og da tok jeg å la inn bilder i face in hole.com hahhahahahaha http://www.faceinhole.com/us/scenarios/8/art/most-created/today/1/

Endret av Wonders
Skrevet

ballonger

redbull

pene jenter

playstation

kul musikk manowar

breaking

lekesloss

Gjest foremma
Skrevet

alkohol er nok den magiske formelen for en velykket fest ja.

hvis alle er dritings er stemningen alltid topp.

Skrevet

hvem tør å drikke seg dritings i disse dager?

Med tanke på at alle har tilgang til å legge ut dette på facebook og youtube... :danser::haar:

Skrevet (endret)

Heh - jeg har store planer om å få folk fullstendig dritings på lørdag :nigo:

Men stoler nok på alle at ingen legger ut noen teite bilder på Facebook lenger, såpass gamle er vi at slikt gjør man ikke mot kollegaer og venner - alle har jo sitt jobbliv å tenke på også ;)

Men jeg tenker:

- god og gjennomtenkt meny

- god og nok drikke (som i disse tider også burde holdes kald!)

- noen underholdende leker, men ikke for mange - og ingen drikkeleker

- bra sammensetning av folk der alle har noen de har noe til felles med (altså - at det ikke er bare én som er engelskspråklig for eksempel osv)

- gjennoomtenkt playlist der alle kan like noe (åå jeg kunne ønske jeg kunne bare spille musikk jeg liker men men men..)

Og stort sett burde dette holde tenker jeg? :gjeiper:

Jeg har jo denne gangen mulighet å legge til en stor terrasse og kjempefint vær og kostymer, men men men - dette er unntak altså.

Endret av Bond
Skrevet

Men - har noen noen gode tanker for morsomme leker? Jeg hadde nemlig litt for stor suksess i fjor, så i år må det jo trumpes i og med at grunnlaget for bursdagsfesten er litt rundere - men er usikker om jeg kan komme på noe som er like bra..

Så - noen gode leker man kunne ha som ikke er direkte drikkeleker, men kan inneholde alkohol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...