Frk.Tyttebær Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hei noen som har noen fine søte meldinger man kan sende til en man holder på med? Litt sånn dikt aktig om dere skjønner? Eller små frekke ;-) noe som bare viser at jeg bryr meg og tenker på han? :-) Håper det kommer mange gode tips nå
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 "Savner kuken din " Alltid gøy for en mann å høre. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Er vel best med personlige meldinger. Ikke meldinger som er fabrikkert av noen han ikke kjenner på et tilfeldig nettforum. 1
Quilliam Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Flott at du bryr deg om typen din og at du tenker på han. Men vi menn er ikke glade i verken dikt eller kjedebrev, de 2 over meg kommer med gode forslag. Kan gjerne slenge på idèen om et naughty MMS istedenfor en SMS. Bilder i undertøy funker fint om du er redd han skal spre bildet etter dere eventuelt slår opp.
escelante Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Beste dikta lager man selv. Jeg syntes det er koselig å få det hvis jeg er forelsket i dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå