Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er slik at det ikke er noen som helst sjanse for å få tilbake penger etter bestilt reise uten å ha bestilt med avbestillingsgebyr? Enda det er langt over en måned til reisedato. Og det faktisk har skjedd noe alvorlig i familien, og man har dokumentasjon på det.

Er det ingen nåde når avbestillingsgebyret ikke ble bestilt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går, men du må betale noen hundrelapper. Det står som regel info om det på reisebyrået sin hjemmeside.

Skrevet

Reiseforsikringen du har gjennom ditt eget forsikringsselskap dekker nesten alltid slike ting.

• Liker 1
Skrevet

Har både vært nede på kontoret dems i byen, og tatt et par telefoner. Det er altså ingen nåde.. Det synes jeg er så urettferdig, da stjeler de jo pengene våres pga noe totalt uforutsett skjedde som gjør at vi ikke kan dra! Uten at jeg har bedt om det eller tenkt så langt, har de nå avbestilt reisen og alt også.. Frekt

Skrevet (endret)

Ja, første hake der gjelder jo for oss da.. Men det var visst ikke slik i det hele tatt om ikke det pokkers avbestillingsgebyret ble bestilt :kjefte: Skjønner ikke hvorfor det skal være så svart på hvitt..

edit: svart OG hvitt*

Endret av Paw
Skrevet

Veldig rart, jeg har avbestilt hos andre reisebyråer innen 42 dager før avreise, og fått pengene tilbake minus gebyr. Men har aldri bestilt noe ekstra avbestillingsbeskyttelse.

Skrevet

Dårlig service og første inntrykk av Startour.. Har vanligvis reist med Apollo.. :kjefte: Nei fy, gir meg ikke på det her.. !

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

har du ikke reiseforsikring? siden du ikke tok imot det rådet?

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte reiseforsikring for alle som Startour tilbød i bestillingen, men den gjaldt visst bare for selve oppholdet der nede ..

Skrevet

Lønner seg alltid å ha vanlig reiseforsikring i stedet for de reisebyråene tilbyr. Men utrolig kjip situasjon. Du har ikke betalt med MasterCard? De fleste slike kort har forsikring om di betaler mer enn 50% av turen med det.

AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor man ALLTID skal ha egen reiseforsikring.

- For det første gjør det at du slipper å betale ekstra for reiseforsikringen som flyselskapene tilbyr

- For det andre dekker det mye-mye mer enn det disse "reiseforsikringene" som flyselskapene tilbyr

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...