AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg elsker å sitte å se på sminkevidoer, noen som vet om noen bra? Noen spesielle som har lagt ut flere videoer? Personlig elsker jeg Michelle Phan <3
Gjest Madelene1 Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg elsker å sitte å se på sminkevidoer, noen som vet om noen bra? Noen spesielle som har lagt ut flere videoer? Personlig elsker jeg Michelle Phan <3 Tipper det er du som er Michelle Phan. Endret 23. april 2012 av Madelene1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Tipper det er du som er Michelle Phan. Så Michelle phan kan plutselig norsk nå? 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Tipper det er du som er Michelle Phan. Alltid like smart du
Gjest Lykkeliky Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Hihi, Michelle Phan norsk Jeg liker TiffanyD og Kandee Johnson, hu er fiiiin og har både make up og hår tutorials
Gjest BabyBlue Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Jeg synes han her er helt genial. Han er muligens ikke så opptatt av endeløst med tutorials som de kvinnelige makeupguruene, men jeg synes selv han har en bedre teknikk og er så mye dyktigere. Han kan også begrunne hvorfor enkelte ting funker/ikke funker, hva som er best for de og de, og er alltid rett til poenget. Michelle Phan og de andre guruene har ofte sminketips som tar for mye tid og som er for glamorøse til hverdags, han er gir deg enkle og raske tips du kan bruke hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå