Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta biologi 1 som privatist. Veit lite om hvordan eksamen foregår, er det noen som har erfaring? Jeg blir takknemlig om dere har noen gode tips å dele med meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:-)

Den er todelt, dvs du trekker et tema først, får 30 min forberedelsestid, og snakker om det gitte temaet i 15-20 min. Deretter får du et nytt, uforberedt tema som du snakker videre om. I tillegg vil det ofte være innslag av labøvelser i de fleste realfagene, men på bi 1 fikk vi bare forskjellige plante/trær-typer vi måtte kategorisere, så dette varierer litt.

Jeg anbefaler å lese godt på nervesystemet, da dette var noe som absolutt alle kom opp i på en eller annen del hos oss. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jepp:-)

Den er todelt, dvs du trekker et tema først, får 30 min forberedelsestid, og snakker om det gitte temaet i 15-20 min. Deretter får du et nytt, uforberedt tema som du snakker videre om. I tillegg vil det ofte være innslag av labøvelser i de fleste realfagene, men på bi 1 fikk vi bare forskjellige plante/trær-typer vi måtte kategorisere, så dette varierer litt.

Jeg anbefaler å lese godt på nervesystemet, da dette var noe som absolutt alle kom opp i på en eller annen del hos oss. Lykke til!

TS

Tusen tusen takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...