Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #41 Del Skrevet 24. april 2012 Nå anbefaler jeg deg å bare ta til deg det vi forskjellige har anbefalt deg, og helt til slutt se på stor og liten bokstav, komma, forkortelser (ser penere ut når man ikke har forkortelser i mitt hode ), linje mellom avsnitt. Dette går bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 24. april 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Nå anbefaler jeg deg å bare ta til deg det vi forskjellige har anbefalt deg, og helt til slutt se på stor og liten bokstav, komma, forkortelser (ser penere ut når man ikke har forkortelser i mitt hode ), linje mellom avsnitt. Dette går bra skal du se fikset 2 feil med små og store bokstaver: "Mange snakker ut om ting de helst ikke vil snakke om ut til felles, skriver det isteden for muntlig tale, Når man har trykket enter så er det gjort." skal det være stor N i Når akkurat i den setningen? ( stor bokstav etter komma???) Endret 24. april 2012 av initium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #43 Del Skrevet 24. april 2012 Veldig mye bedre Det du hadde tidligere var et skrapa skjelett, nå har debattartikkelen din fått mer kjøtt på beina, og den ser adskillig mye bedre ut. Jeg ville ikke skrevet at det totale antallet nettsider er irrelevant, men heller at det er stadig økende. Det har en mer positiv klang, som passer bedre sammen med teksten rundt. Føler meg slem nå. Du strever og jobber, og jeg bare pirker og maser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #44 Del Skrevet 24. april 2012 Siden du har komma først så skal det være liten n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #45 Del Skrevet 24. april 2012 Ja, vi pirker og maser mye på deg nå. Husk at vi synes du er veldig flink og jeg liker å rette på andres skriverier. Jeg er ikke så flink til å rette på mitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 24. april 2012 Forfatter #46 Del Skrevet 24. april 2012 Ja, vi pirker og maser mye på deg nå. Husk at vi synes du er veldig flink og jeg liker å rette på andres skriverier. Jeg er ikke så flink til å rette på mitt eget Er det riktig oppbygging av setningene mine? , istedenfor . ogv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 24. april 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 24. april 2012 Veldig mye bedre Det du hadde tidligere var et skrapa skjelett, nå har debattartikkelen din fått mer kjøtt på beina, og den ser adskillig mye bedre ut. Jeg ville ikke skrevet at det totale antallet nettsider er irrelevant, men heller at det er stadig økende. Det har en mer positiv klang, som passer bedre sammen med teksten rundt. Føler meg slem nå. Du strever og jobber, og jeg bare pirker og maser. slik? Internett har blitt mer og mer brukt i hverdagen, samtidig som det kommer flere smarte løsninger som gjør livet til hver enkelt bedre. Det totale antallet nettsider på internett er irrelevant, men fortsatt øker. Det finnes mange muligheter, noe for enhver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #48 Del Skrevet 24. april 2012 Tror AB mente: Det totale antallet nettsider på internett er stadig økende. Det finnes mange muligheter, noe for enhver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 24. april 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 24. april 2012 Tror AB mente: Det totale antallet nettsider på internett er stadig økende. Det finnes mange muligheter, noe for enhver smak. takk;) flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #50 Del Skrevet 24. april 2012 Nei, tror ikke det. Bare se på hva jeg har skrevet, og helt til slutt skriv den ut og les gjennom den sakte, så ser du om den ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #51 Del Skrevet 24. april 2012 slik? Det totale antallet nettsider på internett er irrelevant, men fortsatt øker. Det finnes mange muligheter, noe for enhver smak. Dette ville jeg formulert omtrent slik Det totale antallet nettsider er stadig økende, det finnes mange muligheter og noe for enhver smak Det jeg skrev om at antallet er irrelevant var egentlig bare en kommentar til deg om hvorfor jeg ville droppet å skrive antallet Å skrive at det finnes mange hundre tusen millioner får det bare til å virke som du skriver er veldig høyt tall for å vise at det er mange nettsider, og det virker useriøst. Så med mindre du VET hvor mange nettsider det finnes bør du være litt vag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #52 Del Skrevet 24. april 2012 IRC er ikke en side da, sånn for å pirke Som jeg skrev tidligere, ser du for deg at chatting kan åpne for at flere kan kommunisere med andre? Tenk på f.eks. de som ikke kommer seg ut pga sykdom, døve osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 24. april 2012 #53 Del Skrevet 24. april 2012 Ephorus plukker opp denne siden .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #54 Del Skrevet 25. april 2012 Hva er Ephorus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 31. mai 2012 (endret) Levert 25. april 2012 09:45 av Kristoffer Pedersen Tittel Svar Innlevering endelig oppgave - artikkel - skriftlig karakter Status Godkjent Vurdering 6 Kommentar WOW Endret 31. mai 2012 av initium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #56 Del Skrevet 31. mai 2012 Gratulerer! Men må bare si en ting. Du burde være forsiktig med å "legge" stil/debattinnlegg osv. ut på nettet. Selv om du ber om hjelp, og læreren kan se at det er deg.. Så kan du bli tatt for juks. Nemlig fordi det ligger ute for at alle kan se dette, og alle kan "ta" dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #57 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer! Men må bare si en ting. Du burde være forsiktig med å "legge" stil/debattinnlegg osv. ut på nettet. Selv om du ber om hjelp, og læreren kan se at det er deg.. Så kan du bli tatt for juks. Nemlig fordi det ligger ute for at alle kan se dette, og alle kan "ta" dette. skrev det i kilder + link her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #58 Del Skrevet 1. juni 2012 Steike, en sekser Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 2. juni 2012 #59 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjempeflink er du! Veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå