Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 17 år gammel jente som ENDELIG fant et studio som tar piercing i brystvorten på jenter under 18! Jeg har sjekket ut flere titalls studioer, utenom det jeg vanligvis går til - og tydeligvis, så har hun 16-års grense på slike piercinger! Hehe, er litt overlykkelig her jeg sitter.

Men jeg lurer på om jeg kanskje kan ha misforstått mailen hennes litt? For jeg skrev at jeg er 17 år, og jeg lurte på om jeg kunne få ta piercing i brystvorten hos henne selv om jeg er under 18. Da svarer hun at det er 16 års grense på slik piercing, så det kan jeg få lov til. Men hun nevnte ikke noe om foreldre som må være til stede osv? I tillegg trodde jeg brystvortepiercing var intimpiercing, men men...

1. Fra en skala fra 1-10, for vondt gjorde det for deg?

2. Vil piercing i brystvorten ha noe å si den dagen du får barn og skal amme?

3. Tar det lang tid å gro?

4. Er smertene størst med engang nålen stikker gjennom, eller etter piercingen er tatt?

Jeg tåler ikke så veldig mye, for eksempel fikk jeg tårer i øynene når jeg tok piercing i overleppa. Syntes det var vondt. Men når jeg tok i øyenbrynet reagerte jeg knapt. Tusen takk for svar. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og en annen ting.. Når jeg møter pierceren, skal jeg si at jeg skal ha i brystvorten eller nippelen? Hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt i begge, beholdt kun den ene. Vanskelig å si, det skal normalt sett ikke gjøre vondt og det gjorde ikke det med den ene av mine. Den andre var vond, men det varer jo bare noen millisekunder egentlig. Jeg har fått beskjed om at det kan gå begge veier når jeg skal amme, det avhenger av om kanalene er grodd igjen eller ikke. Noen får dem stukket opp (!) for å få til ammingen, andre ammer uten problemer. Det vet man aldri på forhånd. Angående grotid og slikt, jeg husker nesten ikke. Noen uker, en måned? Det gikk fort og gjorde ikke så veldig vondt. Men du må være nøye med å vaske og bruke olje i piercingen de første ukene. Følg instruksene du får.

Jeg må legge til at jeg er veldig fornøyd med min. Det er den eneste piercingen jeg har valgt å beholde utenom i ørene og jeg synes den er pen. Go for it!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Gleder meg faktisk som en liten unge her jeg sitter, alltid hatt lyst på piercing i brystvorten. Kan godt hende jeg tar i begge også.

Glemte å spørre om pris også. Hvor mye ligger prisen på ca.? 500? Eller mer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke. Det er 12 år siden jeg tok mine :)

Skrevet

Jeg tok en gang i begge. Det var ikke så vondt der og da, men jeg sov med BH lenge, fordi det var vondt bare stoff var borti. Tok de ut etter 4-5 mnd, da de ikke sluttet å verke.

Har ammet i etterkant. Ene hullet grodde aldri skikkelig, så der var det ekstra melkesprut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forresten... Jeg har litt store pupper (C85, men de bh'ene er en smule for små, profesjonelt målt skal jeg egentlig ha H75), og brystvortene mine er LITT store... Eller egentlig ganske store.. Betyr det at jeg ikke kan ha piercing der? :/

Og skal brystvorten være stiv eller "slapp" når piercingen blir tatt?

AnonymBruker
Skrevet

Noen? :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Forresten... Jeg har litt store pupper (C85, men de bh'ene er en smule for små, profesjonelt målt skal jeg egentlig ha H75), og brystvortene mine er LITT store... Eller egentlig ganske store.. Betyr det at jeg ikke kan ha piercing der? :/

Du får en klemme på den, så det skal du ikke tenke for mye på. Trodde du de stakk på frihånd?

Skrevet

1. Fra en skala fra 1-10, for vondt gjorde det for deg?

2. Vil piercing i brystvorten ha noe å si den dagen du får barn og skal amme?

3. Tar det lang tid å gro?

4. Er smertene størst med engang nålen stikker gjennom, eller etter piercingen er tatt?

1. 1, men jeg har ikke veldig følsomme brystvorter i utgangspunktet.

3. Jeg fikk beskjed om ca seks måneder, men det kan visst variere veldig.

4. Som sagt så synes ikke jeg de var vonde å ta, men ble litt ubehag i ettertid.

Større brystvorter betyr bare at du trenger lengre stang, så det er ikke noe problem.

Jeg var forresten også 17 når jeg tok, min mor måtte skrive under på en slik tillatelselapp, men hun trengte ikke være der når piercingen ble gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...