Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer når man slår opp i vg, enten i papirutgaven eller nettutgaven? Jo, man finner en artikkel om Tone.

"Tone fikk piano av kjæresten", "Tone var på sogndalkampen", "Tone samarbeider med Sveriges mest sexy mann".. blablabla..

Og nå. "Tones eks-kjæreste er ikke lei seg for at sjansen glapp".

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10073286

Jeg hadde sansen for henne helt til hun ble så pr-kåt. Snart blir vi vel nødt å lese om hvilket toalettpapir hun har på badet.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lagt merke til at nyhetene ang.henne, stort sett ikke er nyheter men mer agurknytt.MAO ting en fint ikke har stort behov for å lese.

Pr.kaut

• Liker 1
Skrevet

Er så enig! Årtusenets mest pr-kåte kjerring.

AnonymBruker
Skrevet

Opplever ikke henne som spesielt pr.kåt. At hun er mye i media er et resultat av tilbud og etterspørsel. Og dama lever jo av å være artist, og hun er dyktig til å markedsføre seg.

• Liker 2
Skrevet

Opplever ikke henne som spesielt pr.kåt. At hun er mye i media er et resultat av tilbud og etterspørsel. Og dama lever jo av å være artist, og hun er dyktig til å markedsføre seg.

Men hvem bryr seg om alt dette her?

• Liker 2
Skrevet

Tone har tilbrakt en natt i samme soverom som MEG (riktignok samme året som hun ble kjent), så ja, hun har vært overalt :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Men hvem bryr seg om alt dette her?

Tydligvis noen.. siden de skriver om det. Og så leser jo du det, og linker hit..

Artister lever av PR, de må jo promotere seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Tone hvem?

• Liker 1
Skrevet

Tydligvis noen.. siden de skriver om det. Og så leser jo du det, og linker hit..

Artister lever av PR, de må jo promotere seg selv.

Ja, hvordan kan man overleve uten å vite alt dette. Å attpåtil slo hun opp per mail. Da hun var 12-13 år.

Det er jo kjempeintressant!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tone har tilbrakt en natt i samme soverom som MEG (riktignok samme året som hun ble kjent), så ja, hun har vært overalt :fnise:

Antyder du at dere har hatt sex? Tipper samme rom egentlig vil si sammen med 40 andre på telt-leit eller noe :P haha

• Liker 1
Skrevet

Antyder du at dere har hatt sex? Tipper samme rom egentlig vil si sammen med 40 andre på telt-leit eller noe :P haha

Nei, jeg antyder ingenting, og nei, det var et normalt soverom på 14-15 m2.

Skrevet

Ja, hvordan kan man overleve uten å vite alt dette. Å attpåtil slo hun opp per mail. Da hun var 12-13 år.

Det er jo kjempeintressant!!

Sier ikke at det er kjempe interessant, men noen syns tydeligvis det er interessant/spennende å lese..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg antyder ingenting, og nei, det var et normalt soverom på 14-15 m2.

Dere har delt seng og du har hatt sex med henne?

Skrevet

Dere har delt seng og du har hatt sex med henne?

Nei, får faen meg være måte på hva man skal dra oppi senga...

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker ikke Tone. Tone liker heller ikke meg, sånn sett er vi veldig enige. Det ville vært veldig uprofft av meg å fortelle så veldig mye om hva det går i og så videre, men la oss si det sånn for enkelhets skyld - makan til kjøtthode og selvbegeistret tøs har jeg sjeldent opplevd. Det var så diplomatisk som jeg kunne formulere meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke Tone. Tone liker heller ikke meg, sånn sett er vi veldig enige. Det ville vært veldig uprofft av meg å fortelle så veldig mye om hva det går i og så videre, men la oss si det sånn for enkelhets skyld - makan til kjøtthode og selvbegeistret tøs har jeg sjeldent opplevd. Det var så diplomatisk som jeg kunne formulere meg.

Kjenner dere hverandre?

Skrevet

Kjenner dere hverandre?

Jeg har jobbet med henne.

Skrevet

Jeg leser ganske mye aviser, hver dag. Hakke sett snurten av henne... :kaffekopp:

Skrevet

Jeg leser ganske mye aviser, hver dag. Hakke sett snurten av henne... :kaffekopp:

Da leser du tydeligvis de riktige avisene :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns alltid hun har vært ganske PR kåt jeg da. Og har aldri hatt særlig sansen for henne. Hun hadde ikke vært noen ting uten det vakre utry.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...