Okapi Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Henter inn denne saken fra HW, ser den allerede diskuteres på søsterforumet. Hva synes dere? Jeg vet ikke om jeg er grisebegeistret, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Folk flest har ikke noe å frykte. Så lenge man ikke hører til et visst parti med rasistiske holdninger som livnærer seg på hat og fordommer mot de svake i samfunnet så har en ikke noe å frykte.
Lutetium 71 Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Folk flest har ikke noe å frykte. Så lenge man ikke hører til et visst parti med rasistiske holdninger som livnærer seg på hat og fordommer mot de svake i samfunnet så har en ikke noe å frykte. Som for eksempel?
Zzyzx Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Nett-overvåking er på sin side en fordyrende og krenkende prosess for alle oss som synes vårt eksisterende samfunn i hovedtrekk er OK. Men på nettet behøves ingen innovasjon for å snike seg unna overvåkningen. Et barn kan gjøre det. Det er et bredt tilbud av enkle og rimelige omveier som er nær umulige å knekke. Derfor blir tiltaket PST nå foreslår en skinnmanøver som kun rammer oss andre. Det er som om flyplassene skulle tilbudt en kontrollfri hurtigkø – men kun for folk som ønsket å ha med våpen. http://nrkbeta.no/2012/04/23/pst-pa-ville-veier/ Dette oppsummerer vel hva jeg mener om saken. Og som kommentar til AB her, folk flest har noe å frykte. De som ikke har rent mel i posen vil ikke bli rammet av dette.
Okapi Skrevet 23. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2012 Uhm, hva er søsterforumet? Diskusjon.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå