Gå til innhold

PST vil ha nettdebatter inn i Datalagringsdirektivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henter inn denne saken fra HW, ser den allerede diskuteres på søsterforumet. Hva synes dere? Jeg vet ikke om jeg er grisebegeistret, for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk flest har ikke noe å frykte. Så lenge man ikke hører til et visst parti med rasistiske holdninger som livnærer seg på hat og fordommer mot de svake i samfunnet så har en ikke noe å frykte.

Skrevet

Folk flest har ikke noe å frykte. Så lenge man ikke hører til et visst parti med rasistiske holdninger som livnærer seg på hat og fordommer mot de svake i samfunnet så har en ikke noe å frykte.

Som for eksempel?

Skrevet
Nett-overvåking er på sin side en fordyrende og krenkende prosess for alle oss som synes vårt eksisterende samfunn i hovedtrekk er OK. Men på nettet behøves ingen innovasjon for å snike seg unna overvåkningen. Et barn kan gjøre det. Det er et bredt tilbud av enkle og rimelige omveier som er nær umulige å knekke. Derfor blir tiltaket PST nå foreslår en skinnmanøver som kun rammer oss andre. Det er som om flyplassene skulle tilbudt en kontrollfri hurtigkø – men kun for folk som ønsket å ha med våpen.

http://nrkbeta.no/2012/04/23/pst-pa-ville-veier/

Dette oppsummerer vel hva jeg mener om saken. Og som kommentar til AB her, folk flest har noe å frykte. De som ikke har rent mel i posen vil ikke bli rammet av dette.

Skrevet

Uhm, hva er søsterforumet? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...