missfidget Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Noen her som har bestilt herifra før? Er litt nervøs og vil gjerne hør andres erfaring før jeg bestemme meg.... Linken er: http://www.officeholdings.co.uk
Catzy Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Har ikke bestilt, men så utrolig mye kult! Og ikke aller værst priser heller, i hvertfall ikke sammenliknet med f.eks. Lille Vinkel sko. Så noen sinnsyke sølvstøvletter til 250 kr på salg, det er jo nesten verd å teste det ut med! Hihi, jeg skal til London neste helg. Får prøve å stikke innom en butikk hvis jeg finner en, så kan jeg rapportere om størrelse og lest etc. Catzy
Saga Skrevet 26. januar 2004 #3 Skrevet 26. januar 2004 Har ikke bestilt, men så utrolig mye kult! Og ikke aller værst priser heller, i hvertfall ikke sammenliknet med f.eks. Lille Vinkel sko. Så noen sinnsyke sølvstøvletter til 250 kr på salg, det er jo nesten verd å teste det ut med! Hihi, jeg skal til London neste helg. Får prøve å stikke innom en butikk hvis jeg finner en, så kan jeg rapportere om størrelse og lest etc. Catzy Lille Vinkel Sko? Det kan umulig være et seriøst selskap. Det er jo bare å klikke bestill og så sender de liksom skoene uten noen som helst garanti annet enn at du har skrevet adressen din. Du må jo ikke registrere deg.
Catzy Skrevet 26. januar 2004 #4 Skrevet 26. januar 2004 I så fall fungerer det på samme måte som med de fleste postordrekataloger. Jeg har ikke bestilt derfra, men jeg tviler på om de ikke registrerer deg i sin kundebase hvis du må skrive inn navn og adresse. Dessuten sender de i postoppkrav, hvilket betyr at du ikke får med deg skoene fra postkontoret uten å betale penger der og da. Du er jo bundet av kjøpet så lenge du har bestilt noe, og det har du når du har skrevet inn navn og adresse. Selv om de ikke har en fancy nett-handelsløsning med kryptert innlogging og full oversikt over alle ordrer du har gjort etc, så regner jeg med at de ikke akkurat taper på å ha en nettbutikk. Det er ikke alle som synes det er OK å bli registrert over alt, og heller ikke å legge igjen kredittkortnummer der de handler. I så fall er jo Lille Vinkel et bra alternativ. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå