Gå til innhold

Hvit papirduk, helst på rull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dekke langbord til nesten 40 mennesker (konfirmasjon), og har selvfølgelig ikke duker til dette selv. De har ikke der vi leier heller.

Jeg har sett etter hvit papirduk på rull, men de to alternativene jeg finner er ikke det jeg vil ha: fant en på Straples, en ganske tykk en fra Duni, som ser helt ok ut, men som loer noe helt vanvittig (de i mørke klær komme rtil å se ut som de har vært med å klippe sau). På samme sted fant jeg også en tynn en som ser billig og dårlig ut, omtrent som den jeg fant med "vevd" rutemønster på nille. Den ser like billig ut som den er, og jeg har brukt den i barnebursdager og vet at den ryker bare man ser hardt på den. Uaktuelt.

Noen som vet om bedre alternativer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Duni har flere forskjellige kvaliteter på sine duker - mange fine også! Nå vet jeg ikke hvor du bor, har du f.eks Norengros i nærheten? De har godt utvalg, og kan skaffe det de evt ikke har inne.

Der får jeg tak i løper og servietter når vi skal ha konfirmasjon. De jeg valgte var ikke noe de hadde på lager, men jeg har sett og tatt på vareprøvene - så jeg vet at den kvaliteten er bra, og ikke loer.

Ellers tror jeg nok at f.eks Staples kan skaffe deg andre kvaliteter enn den de hadde inne, men det er jo greit å kunne se og ta på ting før man handler..

Skrevet

Jeg skulle også til å foreslå NorEngros, de pleier å ha kjempegodt utvalg i både duker og servietter (som passer til).

:heks:

Skrevet

Bor ikke mer enn en halvtimes kjøretur fra nærmeste NorEngros, ser jeg, så det går fint.

Tusen takk! :)

Skrevet

Da hadde jeg ringt dem før du kjører og hørt om de har ulike kvaliteter inne. Sånn for sikkerhets skyld, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...