Gå til innhold

Invitert utdrikkningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er invitert i utdrikkingslag til ei veldig god venninne, men desverre så ble datoen dagen før vi skal holde konfirmasjon for barnet vårt, så jeg har ikke mulighet til å bli med. Men, jeg har tenkt å være med om morgenen for å "vekke" henne og starte laget, spise frokost sammen med resten av gjengen, og ønske henne en morsom og begivenhetsrik dag.

Det jeg lurer på er, hvor mye er det naturlig at jeg skal betale? Dette blir et relativt dyrt utdrikkingslag, 1000kr pr snute. Jeg vil jo ikke være der å benytte meg av det som koster penger (spa, champagne på elvecruise bl.a)..... Skal bare møte opp hjemme hos henne, ta meg en kopp kaffe og dra hjem for å ordne siste rest til konf og ta i mot tilreisende gjester....

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg ville nok spyttet litt, hvis det er sånn at dere sponser bruden litt, om du skjønner? 200/300 kroner, kanskje? Hvis ikke det skaper store problemer for resten da. Sånn tenker jeg, i hvert fall :)

Skrevet

Synes ikke du burde betale noe som helst. Vel, kanskje spytte i noen kroner for frokosten men det kan vel ikke bli mange kronene.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville gjort som tekola sier. Kanskje finne ut hvor mye utgiftene til bruden koster pr pers og betale dette. Sier ikke at det er feil å ikke gjøre det, men jeg ville gjort det slik :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ts;

Jeg kan gjerne spytte i en 200-lapp, men ikke så mye utover det tror jeg, har en god del utgifter selv i disse dager med konfirmasjon og alt som hører til der..... Laget er på 12stk, og prisen skal inkuldere all aktivitet, frokost, lunsj og middag, egen drikke er utenom.

Det at jeg drar til venninna mi sammen med resten av gjengen er bare for å vise fjeset og ønske henne en knakende morsom dag, sånn at hun ser at jeg prioriterer henne litt på utdrikkingslaget hennes, selv om jeg ikke kan bli med på resten. Hun kommer til å forstå, det er jeg ikke redd for:D

• Liker 1
Gjest Annaires
Skrevet

Du skal vel ikke betale noe...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...