Gå til innhold

Kan man se på en person at han er marxist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pracon så ikke marxistisk ut. Jeg tror det kanskje var det som var årsaken til at jeg sparte ham, fortalte Breivik.

Adrian Pracon:

1335179842775_592.jpg

Breivik forklarte videre at noen personer ser mer «venstreorienterte ut enn andre». Han nevnte Bjørnar Moxnes i partiet Rødt som eksempel.

Bjørnar Moxnes:

moxnes_Crop.jpg?size=455x455

En annen med venstreorientert look?

Audun Lysbakken:

lysbakken8-570x321.jpg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo interessant at den homofobe Breivik nettopp likte Adrian Pracon av utseende og identifiserte seg med ham. Han er jo åpen homofil!

• Liker 7
Gjest Hard Ride
Skrevet

Jeg synes ikke det ligger noe i dette, det eneste jeg klarer å se slikt på i så fall er om personer er kledd i visse klær, som f. eks. Che Guevara t-skjorter og palestina-skjerf.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

palestina-skjerf.

Palestinere er rasistiske nasjonalister. Altså høyreekstremister. At på til er majoriteten av de antisemisitter. Altså ligger de ikke langt unna nazisme.

• Liker 3
Gjest Hard Ride
Skrevet

Palestinere er rasistiske nasjonalister. Altså høyreekstremister. At på til er majoriteten av de antisemisitter. Altså ligger de ikke langt unna nazisme.

Det har absolutt ingenting å si når uvitende raddiser bruker dem for å vise SOLIDARITET uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det ligger noe i dette, det eneste jeg klarer å se slikt på i så fall er om personer er kledd i visse klær, som f. eks. Che Guevara t-skjorter og palestina-skjerf.

Breivik nevnte "dreads" som eksempel på marxist. Ser ikke ut til at det ble med i artikkelen. Var vel for logisk så det måtte strykes fra sensuren.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At det var Pracons utseende som reddet ham overrasker meg ikke. Jeg tenkte tanken ganske straks Pracon var i media etter 22/7. Han har et pent, germansk ansikt. Høye kinnbein, rett nese, symmetriske trekk.

De to under har ikke disse trekkene, de har mer typisk norsk, sunt bondeutseende, med runde kinn og ikke-markerte trekk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært litt underlig om en som gikk med Palestina-skjerf var antisemitt, ville det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært litt underlig om en som gikk med Palestina-skjerf var antisemitt, ville det ikke?

Det ville vel være naturlig, ville det ikke?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ville vel være naturlig, ville det ikke?

Igrunnen ikke. Palestinere er jo semitter. Måtte vært litt av en selvhater.

• Liker 2
Skrevet

Ja palestinaskjerf symboliserer nok nazisme, det symboliserer ihvertfall ikke palestinernes rett til en egen suveren stat. Jada..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja palestinaskjerf symboliserer nok nazisme, det symboliserer ihvertfall ikke palestinernes rett til en egen suveren stat. Jada..

En egen suveren etnisk rensket stat fri for jøder og i hvert fall fri for homofile.

Nei da, ikke det spor nazistisk det.

• Liker 3
Skrevet

En egen suveren etnisk rensket stat fri for jøder og i hvert fall fri for homofile.

Nei da, ikke det spor nazistisk det.

Og israel, ekslusivt for jøder høres mye bedre ut?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og israel, ekslusivt for jøder høres mye bedre ut?

In 2012, Israel's population was an estimated 7,859,300 people, of whom 5,916,200 are Jews. Arab citizens of Israel comprise 20.5% of the country's total population.

http://en.wikipedia.org/wiki/Israel#Demographics

• Liker 1
Skrevet

Ja jødene er smarte folk, de fant opp et eget ord for rasisme og diskriminering som bare dekker jøder.

Det var ikke jødene som fant ut uttrykket, men en slags proto-nazist. Husker ikke navnet i farta. Uansett er begrepet ganske teit. Litt som om man skulle funnet opp et uttrykk for å hate franskmenn spesifikt og så landet på europofob eller noe slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Breivik. Man kan ofte se på en person om han er venstre- eller høyreorientert. Jeg tror ikke politisk tilhørighet er medfødt. Det har mer med utstråling å gjøre. Det finnes to typer. Den naive og den arrogante.

Typisk naive venstreorienterte menn:

SetHeight480-Kjetil-stlikred-Anders-Knudsen.JPG

hZLQ3P2TqqOhOwcspPvW3gv4HcNTARxSAKaDLk8HEcVA.jpg

Typisk arrogante venstreorienterte kvinner:

inga_marthe_torkild_743022i.jpg

mali_steiro_tronsmo_608037p.jpg

Typisk naiv venstreorientert kvinne:

http://www.orland.kommune.no/defaultimage.axd?imageID=13477&full=1 (søt)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...