Gå til innhold

Bh'er som ikke passer brystene eller omvendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det BH'en som ikke passer til puppene - eller puppene som ikke passer til BH'en? er spørsmål jeg ofte stiller meg når jeg prøver BH'er og puppene enten lager valk over BH kanten, eller de velter ut i mellom i "sprekken" mellom cupene. Er det virkelig så vanskelig å finne BH'er som gjør at puppene ser fine ut under klærne?? Håper det er flere enn meg som sliter med dette ... :oops: :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Leeloo76
Skrevet

Bare pass på at det er rett cup, riktig størrelse og riktig modell (ulike modeller passer ulike typer). Gå gjerne til en spesialforretning for å få noen tips (trenger jo ikke kjøpe noe der for det 8) ). Selv om det er mange lekre BHer der ute passer jo ikke alle for alle...

Skrevet

Slik du forklarer det, velger du nok for liten cup-størrelse.

Forøvrig er jeg helt enig med deg i at det er vanskelig å finne bh'er som sitter pent. Selv om jeg finner rett størrelse, syns jeg mange bh'er gir puppene forunderlig fasong. Spesielt syns jeg altfor mange gir nebb-formete/spisse pupper. Det hjelper selvsagt ikke med den relativt vriene størrelsen 75DD.

jeg nekter likevel å tro det er puppene det er noe galt med- heller bh-produsenter som ikke vet hva de driver med... :wink:

Skrevet

Jeg også merker at puppene ofte blir spisse og merkelige i noen bh'er. Eller at de på en måte vipper nedover, vanskelig å forklare.

Jeg har Bh i cup B som passer fint og faktisk er litt romslig. Og jeg har i størrelse C cup som er for liten for det buler ut på oversiden. Og C-cup som er alt for stor og vid på sidene - men som puppene likevel spretter ut av forran :roll: Og en drøss andre i B-cup som det buler ut på oversiden av. Altså muligens jeg må prøve en D cup da? eller muligens det er noe helt galt med modellene jeg kikker på ............velger iallefall å ikke tro det er puppene mine som er feil :ler:

Gjest Zalomine
Skrevet

Cup er ikke cup...

Jeg har en a cup som er for stor, og jeg har en c-cup som ikke er større enn den må være.... stort sett bruker jeg b, de passer for det meste.

Men det er ikke lett å finne noe nei, som passer helt rett til de som ikke er laget "a4". det er ikke puppene det er noe galt med, det er de dumme mannfolka som lager bh'er og ikke vet hvordan pupper er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...