Gå til innhold

Tummy Tub

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne? Som har positive eller negative erfaringer?

Fikk liksom aldri til å bade lillemann i slik vanlig babykar. Ble faren som måtte gjøre det, men nå er mannen borte i lange perioder og jeg begynner å grue meg litt. Kanskje er denne bedre?

http://www.tummytub.no/

Skrevet

En venninne av meg kjøpte en sånn bøtte. Hun mente den kom langt opp på listen over unødvendige-ting-småbarnsforeldre-blir lurt-til-å-bruke-masse-penger-på.

I løpet av et par måneder var trehundrekroners-bøtten dessuten for liten.

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bruke penger på en sånn

Skrevet
Jeg hadde ikke giddet å bruke penger på en sånn

Ja men hvorfor???

Jeg vil ha for og mot argumeneter!!

Gjest Mayamor
Skrevet

Les hva Gry skrev... :wink:

Dersom du har god plass og 300,- å bruke...

Slå for all del til.

Men du spurte om positive eller negative erfaringer...:

Dyr, unyttig dippedutt som produsenten mener du trenger...

Like greit å væte et håndkle og sette under en bøtte (til kr.10,- på Rema 1000) med vann.

Bad i vei...

Og etter babyen er for stor:

Bruk bøtten som en vanlig bøtte... :wink:

Mayamor

Skrevet

Eller kjøp en god, gammeldags badestamp. Mye billigere og varer mye lengre.

Skrevet

Joda men noe av saken er at jeg klarte ikke bade lillegutt når han var baby. Følte bare at jeg mista han.. Badestamper har vi..

Skrevet

har ingen erfaringer med Tummy Tub, men hadde nok prøvt med en vanlig vaskebøtte først for å se om den fungerer for dere, før jeg hadde brukt 300 kr på originalen. Evt kjøpt brukt. På wwww.finn.no har de masse babyting til salgs.

Skrevet

Jeg har hatt sånn. Sønnen min var prematur og jeg gikk fem på og kjøpte sånn. Ikke det altså... den fungerte bra...

Jeg følte at jeg hadde kontrollen på min lille sønn, og han likte godt å bade der.

Men den fungerte faktisk ikke på noen måte bedre enn hva ei vanlig bøtte ville ha gjort. Veldig lik faktisk... bare 290 kroner dyrere og i gjennomsiktig plast.

Argumentene mot å bruke ei vanlig bøtte er jo at man "kan klemme fingre" og at "bøtta kan velte". Men man går jo ikke ifra barnet oppi der så det er jo egentlig bare tull. Når barnet er så stort at det kan sitte og plaske for seg selv (mens mor er en meter unna) så har man badebalje i stedet for.

Dessuten så sprakk tummytuben vår etter et halvt år, og de ville ikke engang gi oss en ny fordi de mente vi hadde "behandla den for hardhendt". (Vi hadde vel igrunn bare bada barnet vårt i den)

Skrevet

Da dropper vi en sånn en! :wink:

Brute å bade lillemann i vaken jeg, syntes det var greit når gubben var borte. Så det blir jeg vel å gjøre med denne og! Er bare de første ukene det er pes med så stor balje og lite barn. Skummelt synes jeg.. Men vasken er ganske genial da!

Ikke det, kan jo hende at jeg er så tøff med nr to at jeg tilogmed tør bade han i balje.. Hvem vet! :wink:

Uroer meg for mye rart for tiden.. :oops:

Skrevet

Uroer meg for mye rart for tiden.. :oops:

Mener å ha hørt at det er ganske typisk for gravide... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...