Gå til innhold

Riga vs Tallinn  

11 stemmer

1. 1. Hvor skal vi dra på kjærestetur??

• Riga
      1
    • Tallinn
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta med kjæresten på overreaskelses tur, og vet ikke hvilken av disse jeg skal velge.. Vi reiser ikke så mye, derfor vil jeg at det skal være mest mulig perfekt :Nikke: Noen som kan dele sine erfaringer med meg?? Blir veldig gla hvis noen kan hjelpe meg :klem:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Tallinn og syns ikke det var noe spesielt der. Så JEG ville tatt Riga da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt Praha, hvis ikke dere har vært der da..? Av alle jeg kjenner som har vært der og flere steder i Øst-Europa, synes de at Praha er finest. Bratislava i Slovakia skal også være fint.

Skrevet

Jeg har vært i Tallinn og syns at det var en superfin by! Masse ting å se, en sjarmerende gamleby og selvfølgelig Kalev Spa hvor badeland, tre-retters middag og massasje koster en slikk og ingenting :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i begge byene, og selv om begge var flotte likte jeg Tallinn best. Sentrum er lite og koselig, perfekt å rusle rundt i på kjærestetur. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i begge, og gamlebyen i Tallinn er kjempekoselig. Jeg ville definitivt gått for den delen av byen!

Gamlebyen i Riga var mer nedslitt og fattigslig, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke reis til Riga, kjedeligste turen vi har vært på og skal definitivt ikke tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært begge steder og koste meg masse både i Tallinn og Riga, kjempefine byer :jepp:

Vi holdt oss mest i gamlebyen også litt shopping. SPA er en selvfølge og masse god mat og drikke!

Syns ikke det var så stor forskjell egentlig, men nå var ikke vi noen av stedene for å se på alle serverdigheter/sightseeing, vi var der for å kose oss! Velg et flott hotell er mitt tips, for man får så mye for pengene der, og det gjør turen så mye deiligere!

AnonymBruker
Skrevet

Tallin!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i Tallinn og syns at det var en superfin by! Masse ting å se, en sjarmerende gamleby og selvfølgelig Kalev Spa hvor badeland, tre-retters middag og massasje koster en slikk og ingenting :)

kan du fortelle litt mer om dette Kalev Spa? hørtes fristende ut:) har du bodd på hotellet og?

Skrevet

Tusen takk for alle svar :klemmer: Supert!!

Skrevet

Har vært begge steder og koste meg masse både i Tallinn og Riga, kjempefine byer :jepp:

Vi holdt oss mest i gamlebyen også litt shopping. SPA er en selvfølge og masse god mat og drikke!

Syns ikke det var så stor forskjell egentlig, men nå var ikke vi noen av stedene for å se på alle serverdigheter/sightseeing, vi var der for å kose oss! Velg et flott hotell er mitt tips, for man får så mye for pengene der, og det gjør turen så mye deiligere!

Skrevet

Er shoppingen bra i Tallinn?? Lurer titt på hva som er og handle der :)

Skrevet

Jeg har vært i Tallinn og elsket det. SUPERbillig:)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Tallinn, og har vært tilbake der flere ganger. Riga var mer en engangsgreie.

Gjest Daenerys
Skrevet

Definitivt Tallinn. Riga er en gørrkjip by, for å si det rett ut. Men ville valgt Praha over Tallinn da :)

Shoppingen i Tallinn er helt ok, men ikke dra til hverken Riga eller Tallinn på shoppingferie. Tallinn er igjen bedre enn Riga på det området.

Skrevet

Tallin, uten tvil! Har vært begge steder.

Skrevet

Tallin er en utrolig koselig by. Kan anbefales.

Skrevet

Jeg bodde ikke på Kalev Spa, men på et hotell i nærheten. Jeg fikk inntrykk av at det var skikkelig kjør på det hotellet pga. badeland og spa-avdeling så jeg valgte å bo på ett som var mer rolig sånn sett. Jeg hadde en kjempeopplevelse på Kalev Spa; god og profesjonell service, ulike spa-pakker å velge mellom og veldig god standard generelt. Jeg betalte rundt 400 norske kroner for et par timer i badeland (med basseng, sklier, boblebad, steambad osv.), tre kvarter i saltkammer for å åpne og rense luftveier, en halvtimes massasje og tre-retters middag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...