Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvilken matbutikk er best å dra på harryhandel til?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ting har blitt dyrere også i sverige. Vi skal av gårde denne uka og har laget oss en liste over hvilke varer vi skal ha og så sjekker vi både eurocash og maxi mat på priser. Jeg pleier å kombinere de 2 butikkene med å handle der det er billigst på det jeg skal ha.

Eda supermarked har en flott ferskvaerdisk, men jeg klarer ikke lukta i den butikken.

Swenor er en møkkete butikk som jeg ikke setter min fot innenfor.

Bare husk at ikke alt er billigere i sverige.

Skrevet

Hva kjøper du i Sverige da?

Vi har pleid å kjøpe biff, kjøttdeig og kyllingfilet + barnemat (prisene varierer veldig fra butikk til butikk).

Skrevet

Har oppdaget at maximat på Nordbysenteret er hakket dyrere enn Nordby supermarked (i motsatt ende av samme senter).

AnonymBruker
Skrevet

Eurocash har vært noe billigere på kjøttvarene jeg har sammenliknet, men de har ikke det beste utvalget. Se også alltid på datostemplingen, har funnet gamle varer i alle butikkene.

Skrevet

Matbutikken på senteret i Charlottenberg er ganske mye dyrere enn Eda Supermarked. Jeg pleier alltid å ta turen til senteret først, kikke litt i butikker, kanskje gå på polet. Også tar jeg mathandlinga i Eda.

AnonymBruker
Skrevet

Er Eda en "vanlig" butikk? Altså med barnemat, tørrvarer, brødvarer o.l? Har nemlig hørt at det er en kjøttbutikk, men har ikke vært der selv.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd flere ganger å kjøpe dårlig kjøtt på Eurocash i Charlottenberg. Biff som ifølge datostemplinga er helt fin, men når du åpner den så lukter det død og grønne erter :eeeh:

Kjører derfor heller til Svinesund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...