AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Jeg har brukt produkter fra Exuviance med varierende suksess, men nå krever økonomien at jeg finner billigere produkter. Ansiktshuden min er ganske utfordrende. Jeg trenger en god skrubb som skal brukes 2-3 ganger i uka, ellers flasser jeg veldig, og en ansiktsrens/vask som kan brukes daglig. Og jeg trenger en god fuktighetskrem som passer for blandingshud. Jeg har lett for å bli rød, så det må være litt milde produkter. Noen tips? Trenger også en kroppsskrubb, men da er jeg heldigere fordi huden på resten av kroppen er ikke på langt nær så utfordrende som i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg har brukt produkter fra Exuviance med varierende suksess, men nå krever økonomien at jeg finner billigere produkter. Ansiktshuden min er ganske utfordrende. Jeg trenger en god skrubb som skal brukes 2-3 ganger i uka, ellers flasser jeg veldig, og en ansiktsrens/vask som kan brukes daglig. Og jeg trenger en god fuktighetskrem som passer for blandingshud. Jeg har lett for å bli rød, så det må være litt milde produkter. Noen tips? Trenger også en kroppsskrubb, men da er jeg heldigere fordi huden på resten av kroppen er ikke på langt nær så utfordrende som i ansiktet. Skrubb fra MD koster rundt 200 på feelunique, men den varer jo en god stund hvis du bare bruker den i ansiktet. 1
terri Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Jeg er utrolig fornøyd med MD formulations sine produkt. Prisen er stiv, men de er til gjengjeld drøye i bruk, og varer veldig lenge. Har hatt scruben (som btw. er verdens beste) i over 1 år nå, og den er fortsatt ikke helt tom. Hører mye positivt om dermalogica, men de produktene har jeg ingen erfaring med. Om du vurderer apotekserier, vil jeg anbefale la roche posay. Det er egentlig ganske gode produkt, liker godt rensegelen deres.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 Takk for svar MD høres bra ut siden den er drøy, men jeg har behov for både skrubb og fuktighetskrem ASAP, og kontoen er et sørgelig syn nå og vil forbli det i flere uker framover. Må ta en ny titt på finansene og behovene for overskuelig framtid og så finne ut hva jeg prioriterer. Hadde et ørlite urealistisk håp om at noen skulle røpe en hemmelighet om en superbillig løsning. TS
Gjest Swarovski Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Altså, hvis du ikke kan vente en uke på pakke fra feelunique, så blir det jo litt vanskelig. (Og dyrere) Men tror Vita har produkter fra green people. Jeg har bare prøvd fuktighetsmasken selv, og den ble vel ikke akkurat en favoritt. (Men så liker ikke jeg decleor sin heller, og den er jo en hellig gral for veldig mange). Men vet at mange får gode resultater av green people. Hvis du hadde hatt bedre tid, så finnes det jo noen billige alternativer på iHerb også. Uten at jeg kan si noe om hvilke som er best for huden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå