AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Er det noen som har et spahotell å anbefale i Skandinavia? Gjerne som ligger i en koselig by som har litt å tilby. På forhånd takk :D
Hariette Skrevet 27. april 2012 #2 Skrevet 27. april 2012 Det var fint Spa når vi var der ja! Men du kan jo bare ringe og høre
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #3 Skrevet 27. april 2012 Jeg fikk svar fra de nå at spa åpnet i august :/ hadde tenkt å reise i juni..
Hariette Skrevet 27. april 2012 #4 Skrevet 27. april 2012 Kanskje de bygger om, eller jeg har glemt hvilket hotell vi var på. Skal se om jeg finner et annet forslag
CathFoto Skrevet 27. april 2012 #5 Skrevet 27. april 2012 Larvik er ikke så spennende by, men Stavern er jo fint om sommeren og er ikke langt fra Farris Bad dit. Ellers må vel København ha noen spa?
Cata Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg liker Kragerø spa veldig godt. Det ligger imidlertid litt utenfor selve Kragerø, så man må nesten ha bil der. Dessuten vet jeg egentlig ikke hvor mye Kragerø kan ha å by på, for jeg har holdt meg på hotellet og slappet av når jeg har vært der. Holmsbu spa er heller ikke så aller verst. Larvik spa som ble nevnt ovenfor har langt den beste bassengavdelingen av dem jeg har nevnt, men der har jeg ikke prøvd noen behandlinger så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten der. Endret 28. april 2012 av Cata
MissStiles Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Kan absolutt anbefale både Farris Bad (larvik) og Kragerø.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Ikke by å by på, men et av de vakreste stedene i Norge om du har bil eller er sportslig. http://www.hotelunion.no/
Glitnir Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Spahotellet i Son har jeg hørt skal være bra, men har ikke prøvd selv. Farris bad er flott, men dyrt.
Vibi Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Farris bad er kjempeflott, og sikkert helt nydelig nå om sommeren, med beliggenhet i vannkanten. Jeg var der på vinteren, og det var fint da også. Nyyydelig mat også. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå