Gå til innhold

Spahotell i Skandinavia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har et spahotell å anbefale i Skandinavia? Gjerne som ligger i en koselig by som har litt å tilby. På forhånd takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fint Spa når vi var der ja! Men du kan jo bare ringe og høre

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk svar fra de nå at spa åpnet i august :/ hadde tenkt å reise i juni..

Skrevet

Kanskje de bygger om, eller jeg har glemt hvilket hotell vi var på. Skal se om jeg finner et annet forslag

Skrevet

Larvik er ikke så spennende by, men Stavern er jo fint om sommeren og er ikke langt fra Farris Bad dit. Ellers må vel København ha noen spa?

Skrevet (endret)

Jeg liker Kragerø spa veldig godt. Det ligger imidlertid litt utenfor selve Kragerø, så man må nesten ha bil der. Dessuten vet jeg egentlig ikke hvor mye Kragerø kan ha å by på, for jeg har holdt meg på hotellet og slappet av når jeg har vært der.

Holmsbu spa er heller ikke så aller verst.

Larvik spa som ble nevnt ovenfor har langt den beste bassengavdelingen av dem jeg har nevnt, men der har jeg ikke prøvd noen behandlinger så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten der.

Endret av Cata
Skrevet

Kan absolutt anbefale både Farris Bad (larvik) og Kragerø.

Skrevet

Spahotellet i Son har jeg hørt skal være bra, men har ikke prøvd selv. Farris bad er flott, men dyrt.

Skrevet

Farris bad er kjempeflott, og sikkert helt nydelig nå om sommeren, med beliggenhet i vannkanten. Jeg var der på vinteren, og det var fint da også. Nyyydelig mat også. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...