AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hei! Sliter med en fuktfattig hud som I tillegg er nokså sensitiv. Har funnet en rutine som passer meg. Har begynt å tenke litt på solkrem nå som det nærmer seg vår/sommer. Tenker litt på super sensitive fra dermalogica. Er det noen her som har prøvd denne? Inneholder solkremen mest fett Eller fukt? Har ikke en fettfattig hud så det er det siste jeg trenger kan man blande denne inn I sin vanlige dagkrem når vinteren kommer og man ikke trenger maksimal beskyttelse, eller forsvinner spf helt?
Silisium Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg har denne solkremen, den er mest som et flytende serum til å ha under dagkremen. Ville brukt den slik om vinteren også, men det går sikkert å ha den i dagkremen også. Faktoren blir jo lavere jo mindre du tar. Den skinner ikke på min hud, og jeg har tendens til blank hud. Men har du megafet hud vil det gjerne skinne litt. Syns den funker fint å legge sminke oppå da. Håper det hjalp litt i allefall!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Takk for godt svar tror jeg blir å kjøpe den. Har og tenkt litt på green people. Hører Jo at man helst bør bruke spf hver dag. Ser for meg at to innsmøringer med solkrem og vanlig krem året rundt kan blI litt mye for huden min. Så det var da jeg kom på at det enkleste kanskje var å blande litt solkrem inn I dagkrem på vinteren når jeg ikke skal ligge å "grille meg" under sola
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Synes ikke Dermalogica er noe for sensitiv hud i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Og skal forresten solkrem være over dagkrem Eller under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå