Superknas Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Håret mitt er dødt,dødt og atter dødt jeg er flink med å Kure det med joico,men jeg må rette håret mitt hver dag(kort og krusete) så jeg tenkte å gå til innvistering av en varmebeskyttendd spray tips? Har aldri brukt sette før,vil det hjelpe? Gjerne link til en nettbutikk
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Jeg liker disse; Spray fra KMS Krem fra Kerastase Hvis ikke du bruker varmebeskyttelse vil du ødlegge håret ditt etterhvert.
Gjest BabyBlue Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Dødt hår, også retter du det? Omg... Ingen varmebeskyttende spray i verden kan beskytte håret ditt fra rettetangas vrede Vet at folk hater bedrevitere, men jeg synes det er så trist med folk som vil fikse på det slitte håret sitt, også retter de det hver dag.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Dødt hår, også retter du det? Omg... Ingen varmebeskyttende spray i verden kan beskytte håret ditt fra rettetangas vrede Vet at folk hater bedrevitere, men jeg synes det er så trist med folk som vil fikse på det slitte håret sitt, også retter de det hver dag. Nå sier ikke TS noe om at håret faktisk er slitt, dødt og slitt er ikke det samme. Unødvendig å komme med slike leksjoner når du ikke gidder å anbefale et produkt engang.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Håret er faktisk dødt uansett hvordan du vrir og vender på det. :gjeiper: Vil anbefale ts å heller finne en frisyre som sparer håret, løse fletter for eksempel. Ellers liker jeg GHD sin varmebeskyttende. Husk å bruke en kvalitetstang.
pandabear Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Håret mitt er dødt,dødt og atter dødt jeg er flink med å Kure det med joico,men jeg må rette håret mitt hver dag(kort og krusete) så jeg tenkte å gå til innvistering av en varmebeskyttendd spray tips? Har aldri brukt sette før,vil det hjelpe? Gjerne link til en nettbutikk Det vil hjelpe med å beskytte håret ditt, men det vil ikke hjelpe med å reparere det døde håret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå