Gå til innhold

Er han Intressert i meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket endel med en fyr siden Februar engang, når vi møttes ett sted siden vi har en felles interesse.

Innen jeg kom hjem (11 timers kjøretid, han brukte "bare" 7 timer) hadde han lagt meg til på fb. Siden den gang har vi snakket masse på skype, han har vært en tur i byen her hvor jeg bor (pga felles interesse, men han bodde hos meg da)

Vi hadde en knallhelg med mye latter og kos, vi hadde sex ja. MEN, vi kysset aldri. Vet ikke hvorfor, det ble bare sånn.. har tenkt over hvor rart dette var etterpå... :lete: Det ble liksom aldri slik siden vi er begge litt vill og gærn og går rett på sak (liker det slik i sengen begge hvertfall)

Etter helgeturen har vi snakket sammen så si daglig, om alt mulig. Han trener endel fotball og hvis jeg ikke er pålogget skype når han kommer hjem ringer han meg for å fortelle om dagen sin, alt ifra leilighetsjakt til at han skulle på hytten i påsken med familien osv. Kan også finne på å ringe meg når han er på tur med hunden, bare for å prate.

Jeg skal ikke nekte for at jeg er så småforelsket at det er helt "skadeskutt". Problemet er vel at han er 9 år eldre enn meg, jeg VET han syns jeg er altfor ung. Jeg vil ikke virke umoden eller desperat. Så jeg prater i vei, svarer på meldinger, snakker om helt vanlige ting, ringer han opp for å fortelle om min dag innimellom og vi kan prate lenge.

Vi kan sitte på skype i timesvis, der vi bare småprater, ler og snakker om alt mulig mellom himmel og jord. Men jeg ER så dårlig, jeg snakker så si ALDRI om hva jeg føler om ting, jeg er ufattelig dårlig til dette. MÅ skjerpe meg, men tørr ikke si noe sånn helt ut av det blå i fare for å skremme stakkaren.

Gaah, kan han være intressert? eller er vi bare venner? hva ER vi? Er det vanlig at single fyrer ringer opp venninner for å fortelle om småting så si daglig? Kan en kompis si natta på fb også ender vi med å si "Hademm" sånn 20 ganger før noen av oss legger på?

Jeg vil ikke være umoden og desperat, blir SÅ usikker, VET jo at jeg bare må spørre han engang. Men håpet jo at noen av dere her inne hadde noen råd/be meg roe ned ellernoe.

*forstyrrende* om det har noe å si, så er han 30 og jeg 21.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell87
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det er mulig å ha sex uten å kysse, særlig hvis det er første gangen man har sex! Men det var jo ikke poenget..

Han virker interessert ut i fra det du forteller i innlegget ditt, men gutter er litt rare. Du kan jo prøve å spørre han litt forsiktig om hva han vil med dette forholdet deres. Det er noe mer enn bare vennskap mellom dere. Men pass på at du ikke blir utnyttet, mange eldre menn(også kvinner) liker å ha en ung en å :sengekos: med, uten at de vil noe mer med dem.

Skrevet

Jeg er selv gutt og har vært litt player og hatt mange useriøse forhold. Og jeg ville aldri ha giddi å sitti timesvis på skype med en jente, samt holdt på slik dere gjør hvis jeg ikke var intressert i noe mer enn vennskap/noen å knulle på.

Altså folk er forskjellige, men jeg synes det høres ut som han er intressert i deg. såvidt jeg skjønte bor dere et stykke unna hverandre? Kanskje litt vanskelig å be han ut eller noe da ?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi bor i hver vår by. Jeg på vestlandet og han i midtnorge.

Å si at han kun vil "ha sex med en som er yngre" syns jeg blir litt rart og mtp at han bor jo en en helt annen by og kan fint finne en der på samme alder som meg siden han ser ut som han er maks 25.

Får håpe for min del at han vil mer enn bare det da. :)

Hilsen TS

Skrevet

Ja, vi bor i hver vår by. Jeg på vestlandet og han i midtnorge.

Å si at han kun vil "ha sex med en som er yngre" syns jeg blir litt rart og mtp at han bor jo en en helt annen by og kan fint finne en der på samme alder som meg siden han ser ut som han er maks 25.

Får håpe for min del at han vil mer enn bare det da. :)

Hilsen TS

En ting er ihvertfall helt sikkert; og det er at dagens kommunikasjonsmidler skaper mange nye problemer når det gjelder geografisk avstand. Ikke noe bra egentlig.

Og god grunn til å tenke godt igjennom før alt annet.

Skrevet

Fra her jeg sitter er det ingen tvil om han liker deg veldig godt og at det er følelser inni bildet. Å det du sier at han syntes du er for ung er bare svada. Liker du noen så er alder bare et tall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...