Gå til innhold

Hvilke signaler sender dere ut når dere er interesserte i en av motsatt kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; hvilke signaler sender dere ut ? Jeg er litt nysgjerrig på å vite hvilke signaler dere sender ut når man er interessert i en av motsatt kjønn.

Hvis jeg har ett godt øye til en person og den personen begynner å ringe meg på dagtid bare for å prate så oppfatter jeg det som at han er interessert. Flere enn meg som føler det sånn eller har jeg misforstått helt?

Jeg vet med meg selv at når jeg blir interessert i noen så sender jeg litt mer sms med den personen, snakker gjerne mer med han på facebook, ler når han prøver å si noe gøy, selvom det ikke var så gøy osv. Selv så ringer jeg ikke, da skal jeg i såfall være VELDIG interessert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

om han flørter er det et tegn. ellers ikke. har en venn som jeg prater med omtrent døgnet rund :gjeiper: han er ikke interessert :) bare som vennskap

Skrevet

Hvis jeg har ett godt øye til en person og den personen begynner å ringe meg på dagtid bare for å prate så oppfatter jeg det som at han er interessert. Flere enn meg som føler det sånn eller har jeg misforstått helt?

Jeg tror også jeg ville ha tolket det sånn! Det spørs kanskje litt hva dere snakker om, hva snakker han om? Flørter han? Gir han deg komplimenter? Vil han at dere skal møtes? Bare dere to, eller med flere (venner)?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også jeg ville ha tolket det sånn! Det spørs kanskje litt hva dere snakker om, hva snakker han om? Flørter han? Gir han deg komplimenter? Vil han at dere skal møtes? Bare dere to, eller med flere (venner)?

Han forteller meg som regel om dagen sin, hva han har gjort osv, og spørr også hva jeg gjør. Han erter meg litt også. Han har gitt meg komplimenter som at jeg er pen osv og at det ikke burde være noe problem for meg å tilltrekke gutter. De gangene vi har møttes har det stortsett bare vært oss to, uten om en gang da han ville møte meg ute med vennene sine. Han har sagt han er veldig bestemt på hva han vil ha, og det er ikke en masete jente osv. Klart meg ganske godt hittil, helt til jeg presterte å sende noen sms i fylla og da ble han litt avvisende. Men vi har snakket om det og blitt enige om å ta ting som det kommer seg, selv om han ikke kunne gi meg noen garanti på at han faktisk ville forelske seg i meg, men at han var interessert ... det var han.

Gjest Katten.
Skrevet

Øyeblikket jeg lar sæden min regne på kroppen hennes, pleier å være et ganske godt tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...