Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er så kjedelig å vente på mensen, når den er 5 dager overtid, viser ingen tegn til å komme, og tester er negative.. Har aldri skjedd med meg før, og forstår bare ikke hvorfor?!

Hadde blødninger/rosa utflod 30.mars som varte i 7 dager, noe jeg tolket som EL-blødninger eller festeblødninger. De kom dagen før forventet EL, så er jo mest sannsynlig jeg har hatt den. Det er over 3 uker siden, trodde mensen alltid skulle komme 2 uker etter EL :(

Jeg har bare gått uten piller siden desember, så holder på å lære syklusen min fremdeles (hadde 28 dager før pillene), men etter 3 sykluser på 34, 31 og 36 dager er det litt kjedelig å være på dag 42 uten tegn til den.. :sur:

Noen som kan forklare hvorfor mensen er sen når det er 3 uker siden EL?? :(

Endret av LilleLola
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert at det er EL du har hatt. De blødningene du beskriver er for langvarige både for å være festeblødninger og eggløsningsblødninger. Sannsynligvis er syklusen fortsatt ustabil etter pilleslutt, så det er alt for tidlig å vente stabile sykluser. Selv om man har ett-par stabile sykluser så vil mange oppleve at syklusene klusser seg til igjen i opp til ett år etter pilleslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...