Gå til innhold

Intressert i en jente jeg møtte på en fest.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei for en tid tilbake møtte jeg en utrolig flott og intressant jente. Vi møttes da på en fest, og etterhvert som kvelden gikk ble vi begge ganske fulle og det ble litt småkyssing osv, mest fra mitt insiativ tror jeg.

Uansett så er det jo som det alltid blir, litt kleint etter at man har rotet på fylla etter å ha vært ganske full, jeg aner jo ikke om det betydde noe fra hennes side eller noe, i tillegg så sa jeg sikkert masse dumt. Men det har egentlig ikke så mye med saken å gjøre.

Jeg fikk ikke noe nummer eller noe sånt, så jeg la henne til på facebook, jeg kviet meg egentlig litt for å kontakte henne da jeg ikke er den som er mest frempå når det gjelder jenter og jeg håpte egentlig på at hun skulle ta kontakt men det gjorde henne ikke. Uansett så klarte jeg å få meg selv til å snakke med henne en dag, og jeg inviterte henne med på å møtes en dag. Men feig som jeg er så inviterte jeg henne ikke med på noe med bare meg og henne, men med en venninne av hun og en kompis av meg også. Og uten at jeg trenger å nevne hva vi gjorde, så var det ikke akkurat det smarteste valget av meg med tanke på at jeg ville bli bedre kjent med henne. Så nå etter dette møtet da, føler jeg egentlig ikke at jeg ble noe bedre kjent i det hele tatt. Hun er ga

Vi er forøvrig 20 år begge to. Jeg har liksom aldri vært i noe forhold, og har for det meste bare hatt ons, derfor er jeg litt usikker på hva jeg bør gjøre i en sånn situasjon.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser nå at jeg glemte å få med meg et par viktige punkter. Og det er at hun er veldig sjenert, og hun tar ikke så veldig mye insiativ til å prate, så derfor er det heller ikke så lett å bli kjent med henne, og jeg vet heller ikke om jeg bør invitere henne med ut på en kaffe elns, siden det kan fort bli kleint når vi ikke kjenner hverandre noe særlig i tillegg til at hun er veldig sjenert.

Jeg kjenner venninna hennes ganske godt og hun har fortalt meg at hun ikke er så lett å bli kjent med.

Gjest Gudinna
Skrevet

Jeg var i samme situasjon når jeg møtte min kjære. Jeg var ekstreeemt interessert men turte ikke ta kontakt. Etter et halvt ÅR møttes vi tilfeldigvis igjen på byen og da ga jeg han nummeret mitt.

I ettertid fortalte han at han aldri har vært typen til å ta kontakt og intinativ til å finne på noe med jenter han har vært interessert i. Heldigvis tok jeg motet til meg og spurte han ut på date, og deretter balla det på seg.

Poenget mitt er at du ikke må gi opp! Vis at du er interessert uten å virke desperat. Kanskje ho er som kjæresten min, ikke er den som tar så lett intinaiv. Jeg bedde han ut på kino med ei venninne av meg og kjæresten hennes Ikke det smarteset nei, men det var ihvertfall et steg i riktig retning. Og da blir man ikke så redd neste gang, når man kanskje skal treffes aleine? Noen er rett og slett for sjenerte for til å ta initiativ, men det går over når de blir litt varme i trøya. ;)

Om hun ikke er interessert ville jeg tatt initiativ til en ordentlig date alikevel. Kanskje hun bli interessert? :) Ikke la sjansen gå fra deg, at jeg sto litt på har gjort meg til verdens lykkeligste jente i dag! :rodmer: Og om du finner ut at det ikke var noe der alikevel, så har du ihvertfall funnet det ut og slipper å gå å lure i mange år i etterkant..

AnonymBruker
Skrevet

Det er sant, men som sagt er hun 20 år, og hun er jo russ nå. Derfor er hun sikkert opptatt nesten hele tiden den neste måneden.

Jeg har møtt henne en gang til også tilfeldig, og da endte det opp med at vi så film 4 stk, samme personene som ved det andre møtet. Men hun felles venninnen er jo veldig "på" meg, sånn tulleflørter uten at det ligger noe i det, jeg er iaf ikke intressert og det kan jo hende det ødeleggger litt når hun driver å klår og tuller med meg hele tiden.

Men samtidig hjelper denne venninna med å ikke gjøre ting kleint da.

Jeg klarer å få henne til å le og sånn, men jeg er flinkere å prate forran flere personer enn når jeg er aleine med hun.

Hvor gamle var dere når dere møttes da ?

Gjest Gudinna
Skrevet

Vi var begge i begynnelsen av 20-åra.

Vil ikke tro at hun synes det er noe kult med denne venninnen som er veldig på deg nei. Det vil alltid være litt "kleint" i starten,fordi man er spent og nervøs og kanskje litt forelska. Etterhvert som man er med hverandre og lærer hverandre å kjenne går det over og man klarer å slappe av ;)

Jeg syns du skal manne deg skikkelig opp å be henne ut på en kaffe, eller kanskje en øl? Møtes dere på en koselig kafe eller bar/pub med flere mennesker kan det gjøre stemninga litt lettere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...