Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

hun tar igjen på jøstins cry me a river, og se nå hun stapper gift i en som skal være justin, nå hva syns dere om DETTE??!?!?

Jeg syns det er galskap at jeg sitter og nynner på sangen :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pterodactylkake
Skrevet

MORDEREN og FLYVERTINNEN britney! Hun tar en gammel mann på do og hun tørker tissen til en, og driver og oppfører seg sexy på alle og så kysser hun en unge også! Har du sett!

Skrevet

Er det den siste videoen til Britney du omtaler?

Skrevet
Britney?? Hvem???

Ja, det lurer jeg også på.. :-?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Den er litt kul ja :oops: :oops: :oops:

Gjest Seleena
Skrevet

Ho der sluttar jo aldri å sjokkere. At ho ikkje eig skm ovanfor familien skjønnar eg ikkje :o

Kva heiter sangen? Vil høyre :) Toxac??

Skrevet

Vel, det virker ikke som familien har så mye i mot at hun sprader rundt halv-naken, så lenge det er for å tjene penger da, selvfølgelig.

Da hun giftet seg, myste jeg inn på britneys hjemmesider, for å se om skandalen var nevnt der, og opp kom et STORT bildet av britney i bare undertøyet...

Så, nakenhet=ok, så lenge det er penger å tjene på det.

Skrevet
Ho der sluttar jo aldri å sjokkere. At ho ikkje eig skm ovanfor familien skjønnar eg ikkje :o

Kva heiter sangen? Vil høyre :) Toxac??

Synes ikke Britner er noe flink til å synge og få låter med innlevelse. Denne siste CD'en minner meg om Erotica av Madonna. Hva gjør man når man ikke kan synge? Man er pen og koser seg i medias søkelys :P

Sangen heter Toxic og videoen er fæl :roll:

Skrevet

Ja, er det bare meg som har fått den sangen på hjernen?? Jeg synes det er meget urovekkende, for jeg liker ikke Britney en gang :klø:

Hvorfor skal ikke Britney få ta på gutte-tisser når alle andre jenter gjør det??

Skrevet
Ja, er det bare meg som har fått den sangen på hjernen?? Jeg synes det er meget urovekkende, for jeg liker ikke Britney en gang  :klø:  

Hvorfor skal ikke Britney få ta på gutte-tisser når alle andre jenter gjør det??

Jeg liker faktisk ikke den sangen, men jeg likte det forrige albumet. Britney får ikke lov for det er Britney :blunke:

Skrevet

Jeg liker overhodet IKKE Britney!

Musikker er bare blitt dårligere og dårligere.

Dessuten er det rett og slett alt for mye av henne overalt :roll:

Jeg er drita lei henne!

Hun er Ikke sexy, hun er billig!

Men det er nå min mening da :wink:

Skrevet

Er ikke spesielt imponert over Britney og hennes musikk, men syns produksjonen på TOXIC er superbra faktisk.

Men videoen stinker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...