AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #21 Skrevet 23. april 2012 det var ikke frekkhet men fakta, bc er ikke en kosehund, og jeg gadd ikke lese hele tråden en bc vil gjerne jobbe 6-8 timer til dagen den!! oppvokst på gård, vet hva en bc har kapasitet til, familielivet er ikke bc sin greie(fins unntak da) Nei, du gadd vel ikke det. Ikke mye du gidder, tydeligvis. Vel, jeg har vokst opp på gård og har selv BC. Har hatt flere som familiehund i tettbygde strøk uten problem. Du får den hunden du legger opp til seg. Har du en stresset BC er det du som har mislyktes totalt. 2
Crazyparrotwoman Skrevet 23. april 2012 #22 Skrevet 23. april 2012 Nei, du gadd vel ikke det. Ikke mye du gidder, tydeligvis. Vel, jeg har vokst opp på gård og har selv BC. Har hatt flere som familiehund i tettbygde strøk uten problem. Du får den hunden du legger opp til seg. Har du en stresset BC er det du som har mislyktes totalt. lese igjennom alt vrælet deres.. nei takk! vår var ikke stresset nei, flott den.. ts sin virker stresset, og ts sier selv at den stresser!!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #23 Skrevet 23. april 2012 lese igjennom alt vrælet deres.. nei takk! vår var ikke stresset nei, flott den.. ts sin virker stresset, og ts sier selv at den stresser!! Hvorfor er du her da? 2
Gjest Starlit Skrevet 24. april 2012 #24 Skrevet 24. april 2012 Jeg har registrert at hunden vår fremdeles ikke tygger forbitene skikkelig, når han spiser. Han svelger dem resolutt hele, noe han har gjort helt siden han var liten valp :gjeiper: Han har ved flere anledninger kastet opp, da han spiste for fort og fikk i seg for store biter (kjøttbeinstykker) osv. Men dette skjedde når han også var mindre.. Har jeg en unormal hund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå