Gå til innhold

Er han interessert eller ikke ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg slik at jeg tydeligvis "holder" på med en som er mester på å sende ut blandede signaler. Jeg skjønner virkelig ingen ting, og merker jeg begynner å bli litt lei. Jeg har vurdert å droppe gutten flere ganger, men da er det akkuratt som at han leser tankene mine og snur om og blir den snille, gode og hyggelige personen han egentlig er. Jeg synes egentlig jeg er ganske god til å spotte ut hvem som er interessert og hvem som ikke er det, men han her er en vrien en. Her er litt eksempler på hvorfor jeg blir så forvirra ..

- Jeg har brent meg tidligere på det å være veldig overinteressert osv, så denne gangen har jeg vært litt tilbakeholden. Så hvis jeg ikke snakker til han på hverken tlf, sms eller facebook så snakker han alltid til meg (uten om nå, men det kommer jeg tilbake til). Senest på torsdag ringte han meg helt uten videre bare for å prate og fortelle meg om dagen hans. han hadde egentlig ingen ting nytting å si, det var bare hygge-prat. Det har skjedd flere ganger nå i det siste at han bare ringer meg. Han driver også å fyllaringer meg når han er ute.

- Når vi er sammen så vil han hele tiden at jeg skal ligge i armkroken hans, og han holder alltid hånda mi. Han sier også ting som "kjære, du er så pen, hyggelig å se deg igjen osv" i tillegg til dette så ligger han veldig ofte å ser på meg, men snur seg og smiler når jeg ser på han.

- Han har tydeligvis fortalt venne sine om meg. Var nemlig en venn av han som tok tlf når han ringte meg en gang og da fikk jeg høre "ja er dt du som er *******, deg har jeg hørt så mye bra om fra ******** osv osv". Folk har også kommet å spurt meg om vi holder på fordi de har hørt det fra venner av han osv.

I følge meg selv så er dette her tegn på at han er interessert, for jeg vet at jeg hadde aldri giddet å holde på sånn om jeg ikke likte personen.

Så kommer det som gjør meg forvirret

- han kan til tider være veldig avvisende og veldig kort i svarene sine og egentlig virker bare totalt uinteressert.

Vi snakket sammen i går og i går kveld, men nå plutselig i dag har han vært helt ekstremt avvisende, og gidder ikke snakke med meg. Jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd. Det er ikke bare i dag han har vært sånn, han har vært sånn innimellom tidligere også.

- Han har droppa meg tidligere fordi han mente han ikke hadde noen følelser for meg. Det kom veldig brått på, men var ikke så mye jeg kunne gjøre så jeg sa det var greit og fint han sa ifra så tidlig. To dager etter at han droppa meg kom han tilbake og angret og sa at han hadde tatt feil, men ville ta ting rolig.

Jeg klarer bare ikke finne ut om han virkelig er interessert eller rett og slett bare player meg :( Jeg føler jeg må finne ut av det nå snart og så enten bli ferdig med han og komme meg videre eller fortsette. Noen som har noen tanker de vil dele rundt dette så hadde det vært supert :)

Hilsen forelsket og forvirret jente ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han har en splittet personlighet eller noe sånt, hadde nok droppet noen som hadde dumpet meg og prøvd å få meg tilbake etter så kort tid, tror jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi damer er litt for opptatt av dem og gir litt for mye av oss selv, oppmerksomhet, tar kontakt osv osv.

Og det gjør vi selvfølgelig fordi vi vil ha bekreftelse selv!

Gode råd, nei, står midt oppi samme smørja sjøl :(

Gjest EasyRider
Skrevet

Ambivalens er et dårlig tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...