hafdisbirta7 Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 (endret) Heihei Jeg har(hadde) 2 kaniner som var ca 9 måneder. Rex rase I kveld når jeg skulle ut å gi de mat var plutselig den ene død jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre, ble helt stum ! men nå lurer jeg på, hva kan det ha vært :O ? de var 2 fra samme kull i det samme buret, fik mat og høy hver dag. er kjempe lei meg Endret 23. april 2012 av hafdisbirta7
Gjest IngvildSF Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 (endret) Kondolerer så mye! Kjempetrist når kjæledyrene dør. Eneste måten du kan finne det ut er via obduksjon. Kaniner er flinke til å skjule sykdom, så man må være ekstra var for sykdomstegn. Har den drukket mer/mindre i det siste? Spist mat og høy som vanlig? Smuss fra øye/nese? Hvilket kjønn har de? Kastrerte? Hvor stort er buret? Tegn til kamp? Kaldt ute? Endret 22. april 2012 av IngvildSF 1
hafdisbirta7 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2012 Kondolerer så mye! Kjempetrist når kjæledyrene dør. Eneste måten du kan finne det ut er via obduksjon. Kaniner er flinke til å skjule sykdom, så man må være ekstra var for sykdomstegn. Har den drukket mer/mindre i det siste? Spist mat og høy som vanlig? Smuss fra øye/nese? Hvilket kjønn har de? Kastrerte? Hvor stort er buret? Tegn til kamp? Kaldt ute? Jeg vet ikke helt om den har spist og drukket som den skal, de har i allefall fåt nok mat og vann hverdag. 2 jenter, ganske stort bur, ikke noe tegn til kamp, ikke så kaldt ute men jeg snakket med den forrige eieren, den som hadde de når de var små unger, han sa at alle de andre ungene fra dette kullet døde plutselig, uten grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå