AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Jeg er innvitert i komfirmasjon til barnefaren sin niese,å jeg lurer på hvor mye jeg bør gi i gave? Jeg og barnefaren har ikke vært sammen på over ett år,å jeg har nettopp møtt familien hans for andre gang,så er jo ikke akkurat en jeg kjenner så veldig godt Så er derfor veldig usikker på hva som er passende å gi. Noen tips?
Gjest Bobler Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 (endret) Ingenting? Red; Så nå at du var invitert i selve konfirmasjonen. Hva med et par enkle, søte øredobber? Koster ikke så mye. Endret 22. april 2012 av Bobler
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Ingenting? Red; Så nå at du var invitert i selve konfirmasjonen. Hva med et par enkle, søte øredobber? Koster ikke så mye. Hadde jeg ikke vært innvitert så hadde jeg nok ikke kjøpt noe nei,ettersom jeg så vidt har sagt hei til personen Men er innvitert så må nesten ha med noe
Skjønningen Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Et par hundre kroner i gave burde vel holde, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå