lell Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei. Skal til syden med fam og tenkte å forhåndsbestille fly seter. Hvilken rad er det best for barn å sitte i med tanke på de små tvne man får se film på? Er det best å velge et rad som er noen rader bak tvn?
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Hei. Skal til syden med fam og tenkte å forhåndsbestille fly seter. Hvilken rad er det best for barn å sitte i med tanke på de små tvne man får se film på? Er det best å velge et rad som er noen rader bak tvn? Ja. 1-2 rader bak er best for da slipper man kink i nakken.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Hvilke flyselskap er det som har tv? Norwegian hadde det ikke på 2-timers turen jeg var på, bortsett fra de informasjonsskjermene som poppet opp over hodet.
lell Skrevet 22. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2012 Når man reise til syden så har flyene små tv! F.eks thomas cook airlines
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Når man reise til syden så har flyene små tv! F.eks thomas cook airlines Nå kunne ikke jeg vite at det var Thomas Cook du skulle reise med, men jeg svarte nå ut fra det da siden det er de jeg har mest erfaring med når det gjelder sydentur.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Hvilke flyselskap er det som har tv? Norwegian hadde det ikke på 2-timers turen jeg var på, bortsett fra de informasjonsskjermene som poppet opp over hodet. Det er de det er snakk om ja.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Reiste til Mallorca med Norwegian i fjor og vi fikk se film på flyturen. Mener å huske at vi satt på rad 5 (som hadde perfekt avstand til tv-skjermen).
annannas Skrevet 22. april 2012 #8 Skrevet 22. april 2012 Vanskelig å si, for det kan jo hende at det er forskjellig hvor tv'ene er plassert utifra hvilket type fly det er snakk om å ikke bare hvilket flyselskap det er. Jeg tror jeg bare hadde satset på å ha litt flaks når jeg bestemte hvilken rad jeg skulle ta.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #9 Skrevet 22. april 2012 Reiste til Mallorca med Norwegian i fjor og vi fikk se film på flyturen. Mener å huske at vi satt på rad 5 (som hadde perfekt avstand til tv-skjermen). Og det en ganske ny Boeing 737-800, om det skulle ha noen betydning. Du kan sjekke hvilken flytype dere skal fly med på Norwegians hjemmesider forresten
Lumos Skrevet 23. april 2012 #10 Skrevet 23. april 2012 Du kan se om du finner noe om underholdningssystem på www.seatguru.com
lell Skrevet 23. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2012 Jeg VET hvor tvne er plassert. De viser det når jeg går inn og skal velge sete! La oss si at en tv er plassert over rad 10, hvilken rad er da best å velge? 2, e rad BAK rad 10??
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #13 Skrevet 23. april 2012 Da ville jeg valgt rad 12. EDIT: i alle fall hvis det er snakk om at tv-skjermen er rett over setene på rad 10 (hvis du skjønner hva jeg mener)
lell Skrevet 23. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2012 Du kan se om du finner noe om underholdningssystem på www.seatguru.com Thomas cook fant jeg ikke der :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå