Gjest Joanna Skrevet 23. januar 2004 #1 Skrevet 23. januar 2004 Noen andre som synes at det virker som om hun dama som synger refrenget "prøver" for hardt å få stemmen til å høres kul/soulaktig ut? Ellers en morsom låt.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. januar 2004 #2 Skrevet 23. januar 2004 Det har egentlig aldri tenkt over, men jeg synes det er en sinnsykt kul låt
Malou Skrevet 23. januar 2004 #3 Skrevet 23. januar 2004 Jeg har faktisk tenkt på det samme selv Joanna, men jeg kjenner kanskje hverken Black Eyed Peas eller dama som synger godt til å uttale meg. Jennifer
Gjest Moonshadow Skrevet 23. januar 2004 #4 Skrevet 23. januar 2004 Så musikkvideoen nettop nå, kan vel kanskje stemme det med stemmen ja, men det er sinnsykt kul sang da og sånn kropp som hun har ville jeg gjort mye for å få :-?
~sikka~ Skrevet 23. januar 2004 #5 Skrevet 23. januar 2004 Har ikke merket det....... men digger sangen :D
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. januar 2004 #6 Skrevet 23. januar 2004 Jeg syns de er litt masete, spesielt på slutten is that all there iieieieieieieieieeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhssssssss makan! Men sikkert greie nok om man ikke har fått et dårlig førsteinntrykk.
sirka Skrevet 23. januar 2004 #7 Skrevet 23. januar 2004 Jeg hørte ho sang live på en eller annen MTV-utdeling og det var en lidelse.. Hun sang så falskt... Skulle liksom hoppe rundt som Beyonce, men så ble hun så andpusten.....
Gjest Pterodactylkake Skrevet 23. januar 2004 #8 Skrevet 23. januar 2004 Ah ja også kommer det folk som sier "jamen det er sikkert vanskelig å synge live....blablabla" men om du ikke kan synge live, kan du egentlig synge da?
Gjest bare lille meg... Skrevet 23. januar 2004 #9 Skrevet 23. januar 2004 jeg bare digger den sangen der!!
mamma21 Skrevet 23. januar 2004 #10 Skrevet 23. januar 2004 Jeg hørte ho sang live på en eller annen MTV-utdeling og det var en lidelse.. Hun sang så falskt... Skulle liksom hoppe rundt som Beyonce' date=' men så ble hun så andpusten..... [/quote'] Jeg så også det... Hun kan definitivt ikke synge! Ivertfall kunne hun ikke det der. Er det mest grusomme jeg noen gang har hørt!!! Å kan hun ikke synge live, viser jo det litt om talentet hennes da!! Synes selv sangen shut up er bra, men...jah..
Gjest sunshine-t Skrevet 23. januar 2004 #11 Skrevet 23. januar 2004 syntes sangen er tøff den, men begynner å bli evig lei av den nå da. spiller den jo hele tiden på radioen.. men den er tøff.
-Fisken- Skrevet 24. januar 2004 #12 Skrevet 24. januar 2004 Låten er bra, men jeg synes virkelig ikke at den dama synger rent :-?
Saga Skrevet 24. januar 2004 #13 Skrevet 24. januar 2004 Jeg liker måten Fergie synger på, men sangen er jeg drittlei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå