Memetro Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg har leita rundt etter teksten til I Love Norwegian Country av Bjøro Håland, men finner ingen som er riktige... Er flere å finne når man googler, men det er ikke alt som stemmer i tekstene som jeg finner... Det er spesielt 2.vers jeg sliter litt med, de to første linjene; "Han sa jeg kjenner en som er ......... og stor Så tok han med oss til en ......... kontor" Er det noen der ute som kan hjelpe??
chepooka Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg absolutt ingen ekspert innen sjangeren - men er det ikke Benny Borg som har skrevet tekst og musikk til den sangen? Mulig du er heldigere om du søker på ham. Evt prøv et Youtube-søk og noter teksten mens han/de synger - da hører du iallefall raskt om orginalen avviker fra teksten du har. Lykke til
chepooka Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Btw - googlet for deg (lite som jeg har å gjøre på natta ) og fant denne siden: Min lenke Ordene du leter etter iflg denne versjonen er: "betydende og stor" og "impressarios kontor".
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg har leita rundt etter teksten til I Love Norwegian Country av Bjøro Håland, men finner ingen som er riktige... Er flere å finne når man googler, men det er ikke alt som stemmer i tekstene som jeg finner... Det er spesielt 2.vers jeg sliter litt med, de to første linjene; "Han sa jeg kjenner en som er ......... og stor Så tok han med oss til en ......... kontor" Er det noen der ute som kan hjelpe?? Han sa jeg kjenner en som er betydende og stor Så tok han med oss til en impressarios kontor
Gjest Blondie65 Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Btw - googlet for deg (lite som jeg har å gjøre på natta ) og fant denne siden: Min lenke Ordene du leter etter iflg denne versjonen er: "betydende og stor" og "impressarios kontor". Jeg lyttet i tillegg
Memetro Skrevet 23. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2012 Ja se der ja, tusen hjertelig takk Hadde så vanskelig for å høre skikkelig hva han sang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå