AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Kjære medsøstre!=) Har behov for litt forandring kjenner jeg - trenger å føle meg bra og fresh etter litt tøffe perioder for tiden..Sykdom i familien, trøbbel med kjæresten osv..trenger derfor å føle meg litt bedre. Så da lurer jeg på om noen av dere har tips til hvilken hårfarge som passer ei som er typisk nordisk? Har lyst hår, lys hud,blå øyne og alt det der..Har vært hos frisører å spurt, men føler ikke de treffer helt..Ei jeg var hos sto fast på at jeg burde fortsette å være lys i håret, og det er jo greit forsåvidt. Trooor kanskje jeg passer kalde farger? Er ute etter en farge som vil være enkel å vedlikeholde, men som også komplementerer ansiktet mitt og gir meg litt glød..har også tenkt å prøve meg på selvbruning. Har aldri vært brun før.. Vet ikke helt, men tror jeg vil fortsette å være lys, vet bare ikke helt hvilken tone/fargenyanse osv.. Noen som har noen tips til hvilke farger som passer en "hvit" og blek person?=)
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 Hm.. Litt vanskelig når jeg ikke har sett deg. Men har du kald eller varm hudtone? Hva med å ta masse striper i det? Du kan jo stripe det en eller to toner mørkere enn ditt eget hår for å få litt spill i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå