AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei. Jeg spiste sodd til middag i dag, to posjoner med til sammen en og en halv potet, kanskje en og en halv gulrot og to skjenning. Jeg trodde dette var relativt kalorifattig mat, men så sier diett.no at det er over 800 kcal i en posjon (som den regnet til å være 500g, jeg aner ikke da eg ikke målte). Det er jo helt vilt? Har jeg spist over 1000 kcal i sodd i dag?
Lista Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Jeg er medlem på vektklubb.no, og 450 gram sodd (type Trondhjems) er 216 kalorier
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Og diett.no sier 350 i en posjon fjordland-sodd. Men jeg har noia likevel og føler at jeg har spist meg drifeit på sodd i dag..
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Ja,du har sikkert lagt på deg 10000000 kg. Hva er det med alle de spiseforstyrede suppehuene her? 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Ja,du har sikkert lagt på deg 10000000 kg. Hva er det med alle de spiseforstyrede suppehuene her? Kanske noen trenger å gå ned i vekt? Kanskje noen bare lurer? Kanskje noen trenger å gå opp i vekt? Det kan være titalls grunner til at slike tråder dukker opp. Trenger ikke å være at de har spiseforstyrrelser. Og har de spiseforstyrrelser, tror du virkelig at den slags komentarer hjelper? 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Ja, jøss "gå ned i vekt", og da er det skummet med sodd altså. Det er neppe det, for det har vært et flust med spiseforstyrrede innlegg de siste månedene, en "pandemi" kan man kalle det. Folk må ta seg sammen, ja, jeg snakker til dere spiseforstyrrede folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå