AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei! Jeg har flørtet med en gutt i litt over et år nå, og han har flørtet med meg. Tidligere har det vært han som har virket mest interessert i meg, men vi har vært sammen i helga og der har vi flørtet like mye, altså nesten hele tiden. Problemet mitt er at jeg ikke vet om han er ute etter noe mer enn bare noen å flørte litt med, for etter det jeg har oppfattet så er han ikke sånn ovenfor andre jenter. Uansett har jeg virkelig falt for han, men vet ikke hva neste steg er! For om jeg hadde fortalt at jeg liker han, kan jo det skremme han, men jeg vil jo i hvertfall være venn med han! Og som oftest er det han som tar kontakt med meg på facebook osv, så det må vel være noe? Uff, jeg er så usikker nå! Hva skal jeg gjøre?
Parvati Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Du foreslår at dere skal finne på noe sammen. Kaffe, lunsj, middag, kino, gå ut sammen på en eller annen måte. Så ser du hva han svarer. Og hvordan han svarer. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Du foreslår at dere skal finne på noe sammen. Kaffe, lunsj, middag, kino, gå ut sammen på en eller annen måte. Så ser du hva han svarer. Og hvordan han svarer. Lykke til Takk for svar! Men vi bor så langt unna hverandre at da må en overnatte med den andre...
Steinar40 Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Takk for svar! Men vi bor så langt unna hverandre at da må en overnatte med den andre... Et usikkert avstandsforhold er ikke mye å satse på. Det bør du forstå.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Et usikkert avstandsforhold er ikke mye å satse på. Det bør du forstå. Det er ikke så langt mellom oss, men for langt til at vi kan møtes for å spise lunsj. Det hadde jo gått, men det tar noen timer å kjøre dit fordi det er så kronglete med ferger osv.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Kjenner meg mye igjen i det du sier. Har selv vært inne i en slags mellomfase med en mann i 1,5 år. Vi bestemte oss for å ikke gå inn i noe fast før jeg var ferdig utdannet og kunne flytte dit. Men vi fungerte mer eller mindre som et par allikevel. Plutselig var det som du beskriver, kontakten ble mer eller mindre fraværende. Og jeg merket at ting ikke var som de skulle. Ettersom jeg skjønner ut fra det du skriver har dette pågått i bare 2 dager, så det kan være han bare tester ditt initiativ. Med meg varte det i ca 2-2,5 mnd før jeg spurte om jeg hadde forstått han rett dersom han ikke var interessert mer, og det hadde jeg visst. For han var plutselig ikke interessert i å binde seg til noe forhold enda. Spør rett ut om hvor du har han, og hva han vil med dette. Ikke utsett det fordi du er redd for å høre det ærlige svaret. Det er best å finne det ut med en gang, slik at du slipper å gå og tenke på det. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå