Gå til innhold

Innmelding i fagforening - noe å anbefale?

Tjorven

Anbefalte innlegg

Vurder å få meldt meg inn i en fagforening, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal melde meg inn i.

Noen som har noe å anbefale?

Jeg har en høy utdannelsen, men har valgt å jobbe med noe annet. Allikevel får jeg daglig bruk for utdannelsen min i jobben, og arbeidsstedet benytter seg av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ihvertfall fått gode forsikringsvilkår gjennom Akademikerne, om du kvalifiserer for disse. Ta en ringerunde eller sjekk på mail om de ulike foreningene har broskjyrer el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg vil anbefale deg å høre med kollegaene dine/tillitsvalgt hvis dere har det, også så valgt deretter. Samhold gjør sterk, vet du. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du sier ikke hvilken utdanning du har, det er mange foreninger som organiserer folk med høy utdanning, vet du.

Eks. NTL (Norsk Tjenestemannslag) -hvis du jobber i staten

Men sikkert lurest å høre med dem du jobber sammen med, viktig med samhold på arbeidsplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall fått gode forsikringsvilkår gjennom Akademikerne' date=' om du kvalifiserer for disse. Ta en ringerunde eller sjekk på mail om de ulike foreningene har broskjyrer el.[/quote']

Jepp, skriver under på den. Medlem av Tekna (tidl NIF).

Hva Akademikerne og Tekna egentlig gir meg utover det har jeg ikke blitt helt enig med meg selv om ennå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...