Tjorven Skrevet 23. januar 2004 #1 Del Skrevet 23. januar 2004 Vurder å få meldt meg inn i en fagforening, men jeg er veldig usikker på hva jeg skal melde meg inn i. Noen som har noe å anbefale? Jeg har en høy utdannelsen, men har valgt å jobbe med noe annet. Allikevel får jeg daglig bruk for utdannelsen min i jobben, og arbeidsstedet benytter seg av den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. januar 2004 #2 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har ihvertfall fått gode forsikringsvilkår gjennom Akademikerne, om du kvalifiserer for disse. Ta en ringerunde eller sjekk på mail om de ulike foreningene har broskjyrer el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2004 #3 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg vil anbefale deg å høre med kollegaene dine/tillitsvalgt hvis dere har det, også så valgt deretter. Samhold gjør sterk, vet du. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2004 #4 Del Skrevet 27. januar 2004 Du sier ikke hvilken utdanning du har, det er mange foreninger som organiserer folk med høy utdanning, vet du. Eks. NTL (Norsk Tjenestemannslag) -hvis du jobber i staten Men sikkert lurest å høre med dem du jobber sammen med, viktig med samhold på arbeidsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har ihvertfall fått gode forsikringsvilkår gjennom Akademikerne' date=' om du kvalifiserer for disse. Ta en ringerunde eller sjekk på mail om de ulike foreningene har broskjyrer el.[/quote'] Jepp, skriver under på den. Medlem av Tekna (tidl NIF). Hva Akademikerne og Tekna egentlig gir meg utover det har jeg ikke blitt helt enig med meg selv om ennå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå